Recenzie: Visatoarea de Claudia Gray

 

Evernight_2_Visatoarea[1]

Visatoarea

Autor: Claudia Gray

Traducerea: Ana Veronica Mircea

Editura: Leda

Numar de pagini: 381

Gen: YA  paranormal romance

Carte oferita spre recenzie de catre editura Leda

Sinopsis:

Născută din părinţi vampiri, Biancăi i s-a spus întotdeauna că e menită să devină aidoma lor. Dar s-a îndrăgostit de Lucas, un irezistibil vânător de vampiri infiltrat la Academia Evernight, şcoala-internat exclusivistă la care este elevă. Bianca este hotărâtă să fie împreună cu Lucas, chiar dacă pentru asta e nevoie să-i mintă pe vampirii puternici din Evernight. Propriile minciuni o împing în adâncul misterelor şcolii, şi descoperă că până şi cei în care are cea mai mare încredere îşi au propriile secrete întunecate. Când o forţă fantomatică începe să atace academia – având-o pe Bianca drept ţintă –, ea descoperă adevăruri şocante din propriul trecut, care-i vor schimba pentru totdeauna viitorul.

 

Parere personala:

Aceasta carte este a doua din seria “Evernight” a autoarei americane Claudia Gray. In acest volum Bianca impreuna cu ceilalti prieteni pe care i-am cunoscut in volumul anterior, isi continua aventura in lumea supranaturala ce traieste sub acoperisul academiei Evernight. Noi secrete se ivesc, alte elemente fantastice isi fac simtita prezenta si in ciuda faptului ca unele mistere par a fi dezlegate, altele noi capata contur.

Nu vreau sa dau prea multe detalii pentru ca este o serie ce are continuitate, iar cei ce nu au citit inca primul volum trebuie sa o faca.

Cartea  isi pastreaza si de aceasta data acea aura de roman gotic, aspect care mie personal imi este pe plac.

Este o carte bine scrisa, tehnic, avem personaje complexe, ce capata experienta si se dezvolta, avem actiune, mistere, un pic de romance, avem din toate cate putin, insa ceva ma face sa nu-i ofer acestei carti punctaj maxim.

Parca ii lipseste ceva pentru a o face atractiva, ii lipseste spiritul…Pur si simplu o percep ca pe o serie mediocra.

Insa o recomand celor ce iubesc genul paranormal romance si cartile cu aer gotic, pentru ca totusi este o serie destul de atractiva in mod special pentru tinerii cititori.

18 thoughts on “Recenzie: Visatoarea de Claudia Gray

  1. Sper sa am ocazia sa citesc si acest al doilea volum al seriei, deoarece l-am citit pe primul si mi s-a parut destul de interesant 🙂

  2. Recenzia ta…adica parerea ta despre volum este destul de scurta,dar face referire strict la aspectele importante,de care avem nevoie.Si multumim ca nu ai introdus spoilere!Imi place paranormal,deci cu siguranata mi-ar placea sa citesc cartea.Imi place sa fac comparatii intre carti,si as vrea sa stiu daca aceasta serie(cu vampiri) este mai buna decat cele pe care le-am citit pana acum.I hate that i am curios;;)

Lasă un răspuns

