Precomanda: Aleasa de Liz Braswell

Cele-9-vieti-ale-lui-Chloe-King-3_Aleasa[1]

22 de gânduri despre „Precomanda: Aleasa de Liz Braswell

  1. Un prieten mi-a recomandat-o, a spus ca este foarte buna si nu te plictisesti actunci cand o citesti, ii dau dreptate, sper sa am ocazia sa o citesc.

    • Depinde de rabdarea pe care o vei avea , deoarece primele 100 de pagini din primul volum sunt putin plictisitoare, deoarece actiunea nu este in alerta ..vei avea ocazia sa te intalnesti mai mult cu schimbarile fizice si hormonale ale lui chloe ..si cu o mama groaznica ;)) pentru cei care au citit cartea stiu la ce ma refer …iar al doilea este bunicel ..sunt curioasa de al treilea totusi

  2. Hm..tinand cont ca eu am deja primele doua volume pe acesta este posibil sa il cumpar .Totusi nu pot sa nu imi exprim dezamagirea fata de coperta , deoarece ma asteptam la ceva mai mult din partea lor 😉

Lasă un răspuns

