Recenzie: Legile Atractiei de Simone Elkeles

Cop_Chimie_perfecta_2_Legile_atractiei[2]

Legile Atractiei

Autor: Simone Elkeles

Traducerea: Carmen Ion

Editura: Leda

Numar de pagini:384

Gen: YA romance

Sinopsis:

Carlos se consideră trădat atunci când Alex, fratele mai mare pe care îl idolatrizează, hotărăşte să părăsească banda Latino Blood pentru a-şi face un viitor alături de iubita lui gringa, Brittany. Mai mult decât atât, Alex îl obligă pe Carlos să se întoarcă din Mexic şi să se facă băiat cuminte. Însă Carlos vrea să trăiască în continuare periculos. Dar legăturile cu banda lui din Mexic nu sunt uşor de rupt, chiar dacă acum locuieşte în Colorado, la unul dintre profesorii de colegiu ai lui Alex.

Carlos nu se simte deloc în largul lui în suburbii. Şi e cu atât mai tulburat de sentimentele pe care începe să le nutrească faţă de Kiara, fiica profesorului, care nu seamănă deloc cu acele chicas mexicane exotice de care este atras de obicei. Curând, Carlos şi Kiara descoperă că, în relaţiile sentimentale, legile atracţiei înfrâng diferenţele sociale şi înlătură toate pericolele care conspiră să-i ţină la distanţă.

 

Parere personala:

Aceasta carte este a doua din trilogia Chimia Perfecta a autoarei americane Simone Elkeles. Trebuie sa recunosc ca nu am citit prea multe romane de dragoste pentru adolescenti, deci nu prea am cu ce sa fac comparatii, insa cartea de fata mi-a placut destul de mult.

Povestea de dragoste dintre doi tineri diferiti din atat de multe puncte devedere incat te poti intreba ce au totusi in comun… Exact aceasta discrepanta intre ei da farmec povestii si este imposibil sa nu-ti mearga la suflet.

Nu vreau sa dau detalii pentru ca nu intentionez sa va rapesc ceva din farmecul acestei lecturi. Nu pot decat sa va spun ca este o carte pe care nu ai cum sa nu o indragesti mai ales atunci cand esti adolescent (si nu numai).

Recomand aceasta lectura tuturor celor ce iubesc, au iubit sau vor iubi vreodata…

Unde o gasiti:

Leda

Libris

Elefant.ro

15 gânduri despre „Recenzie: Legile Atractiei de Simone Elkeles

  1. am aceasta carte de la tine 🙂 volumul 1 mi l-am luat recent la reducere, asa ca ma voi apuca in curand de ele. am vazut multe cuvinte in spaniola ceea ce mi se pare funny. cu siguranta o sa-mi placa.

Lasă un răspuns

