Carti noi si alte chestii…

Saptamana aceasta am mai strans cateva lucruri noi, iata despre ce este vorba;

Carti cu ziar/revista:

004

– Lotus amar de Louis Bromfield – Gazeta Sporturilor

– Un albastru Infinit de Luanne Rice – Libertatea pentru femei

Carti cumparate de pe site-uri:

006

Dragoste si prietenie de Jane Austen – Ed.All

Dewey pisoiul din biblioteca unui mic oras cucereste lumea de Vicki Myron – ed. Humanitas

Pentru recenzie din partea librariei virtuale Libris:

008

Numere de Rachel Ward ed. Rao

Iar in categoria alte lucruri:

007

– am reusit sa recuperez felicitarea pe care mi-a trimis-o Simona de Craciun (este o poveste lunga) Multumesc Simona!

001

– mi-am luat primele trei dvd-uri din seria Piratii din Caraibe cu 3 lei/ bucata (au aparuti saptamana aceasta impreuna cu ziarul Libertatea)

 

31 thoughts on “Carti noi si alte chestii…

  1. Lectura placuta si vizionare placuta!! 😀 Wow, 3 lei/dvd. Afacere buna. Am vazut filmele si mi-au placut.
    Daca apuci sa citesti Dragoste si prietenie de Jane Austen sa imi spui si mie cum este. As vrea sa o iau si eu.

    • Da mi-au oprit-o de la retur pentru ca m-am plans ca nu mi-a ajuns si mi-a dat-o astazi la posta cand am fost sa-mi ridic un colet. Ma cunosc toate functionarele de la ghiseu nici nu mai am nevoie sa-mi spun numele cand ma duc acolo.

      • Si pe mine ma cunosc,imi dau sms cand am colet.o postarita sta pe strada mea si cateodata sambata gasesc un plic in gard,ramas de vinerea;)))

  2. ahhh cartea cu pisoiul dewey este adorabila, vreau si eu sa o citesc
    ai apucat sa citesti Lotus amar? cum este? as fi vrut si eu sa mi-o iau, dar n-am facut-o…

Lasă un răspuns

