New books…

Saptamana aceasta am mai strans cateva titluri insa nu toate sunt pentru mine sau cumparate asa ca le voi prezenta separat.

007

1.      Carti pentru baietelul meu:

50 de povesti de adormit copii vol.2 – ed. Curtea Veche

Basme de Charles Perrault – ed. Girasol

009

2.      Carti pentru sotul meu:

Ghid de fotografie digitala de D.Hartman & D.Jones – ed. Polirom

Unghem de minciuni de D. Ignatius – ed. Nemira

 012

3.      Carti castigate pe blogul Mythical Books:

Nepovestitele trairi ale templierilor romani de A.Voicu – ed. All

13 comori de M. Harrison – ed. Rao

011

4.      Carti pentru mine: 

Exercitii de echilibru de T.Chirila – ed. Polirom

Marele Gatsby de F.Scott Fitzgerald – ed. Polirom

Pasi spre fericire de N.Roberts – editie de chiosc Libertatea pentru femei – ed. Lira

23 de gânduri despre „New books…

  1. Foarte frumoase!!! Sper sa ii placa lui Andrei carticelele! 😀 Si sotului!!
    13 Comori o vazusem in strainatate initial si mi se paruse interesanta. Sper ca in romana sa fie ok. Sper sa pot citi si Marele Gatsby in ani acestia ai tineretii..

    Lectura placuta!

  2. cate carti superbe ..nici nu stiam ca mai sunt acele 50 de povesti de adormit copii …prin 2000 erau cam la fel de marisoare dar erau si cu frumoasa din padure adormita ..imi placea atat de mult povestea aia;))

  3. Intr-un timp vedeam numai fragmente si citate din Exercitii de echilibru pe Facebook si Tumblr…am vrut sa imi cumpar cartea cand am fost intr-o excursie, dar am mers la vreo 3 librari si nu mai era in stoc …,:)) oricum inca vreau cartea cel tarziu pana de paste o voi achizitiona 😀

Lasă un răspuns

