Recenzie:Craciunul lui Poirot de Agatha Christie

poirotcraciun[1]

Craciunul lui Poirot

Autor: Agatha Christie

Traducerea: Adrian Gabriel Mosoianu

Editura: Rao

Numar de pagini: 249

Gen: mistery

 

Sinopsis:

Tiranul milionar Simeon Lee, instrainat de multi ani de rudele sale, organizeaza o neobisnuita reuniune de familie cu ocazia Craciunului. insa inainte ca vreunul dintre convivi sa descopere motivul acestei ciudate schimbari de atitudine, un zgomot de lupta si un tipat inuman se aud din biroul lui Simeon, care e gasit intr-o balta de singe, cu gitul taiat, in spatele unei usi incuiate. Cu atit de multi posibili suspecti „caci Simeon stirnise numai ura in jur „, Poirot se implica in ceea ce pare un caz imposibil de rezolvat, insa detectivul belgian cunoaste un adevar de netagaduit: rareori lucrurile sint ceea ce par a fi.

 

 

Parere personala:

Anul trecut am hotarat ca in preajma Craciunului sa-mi ocup o parte din timp cu o carte legata de acest eveniment si m-am oprit asupra romanului politist Craciunul lui Poirot.

Aceasta carte face parte din seria romanelor cu Hercule Poirot a binecunoscutei autoare britanice Agatha Christie.

De aceasta data Poirot, faimosul detectiv belgian, aflat in vizita de Craciun la un vechi prieten, ajunge sa participe la dezlegarea unui caz de crima comis in ajunul sarbatorilor.

Multimilionarul Simeon Lee isi gaseste sfarsitul inaintea Craciunului in propria-i casa inconjrat de toti membrii familiei sale. Asasinul poate fi oricare din ei pentru ca Lee a fost un om rau ce nu s-a sfiit niciodata de la acte josnice.

Evident daca  doriti sa descoperiti cine este asasinul atunci trebuie sa cititi cartea…

Agatha Christie reuseste de fiecare data sa ma surprinda intr-un mod placut si oricat as dori sa-i dezleg enigmele nu reusesc… tot trebuie sa citesc cartea pana la final.

In plus fiecare volum este mai mult decat o poveste politista, autoare atinge si alte subiecte mai profunde. In cazul de fata fiind vorba despre legaturile de familie, despre relatiile dintre parinti si copii, despre cum se pot deteriora acestea  pana cand lucrurile devin imposibil de remediat.

Recomand aceasta carte ( si nu numai aceasta) pentru ca este captivanta, misterioasa, alerta si mai ales profunda.

9 thoughts on “Recenzie:Craciunul lui Poirot de Agatha Christie

  1. Nu am apucat sa citesc aceasta carte insa mi-ar placea! 😀 Am vazut acum ceva vreme episodul din serial si mi s-a parut interesant! 😀 (desigur ca in clipa asta nu imi amintesc mai nimic din el .. :)) ).
    Ma bucur ca ti-a placut si acest volum! Era si greu sa nu .. ;] Doar e Agatha Christie!

  2. am citit cateva carti scrise de Agatha pentru lectura de la scoala si singura care m-a impresionat mai mult a fost Zece negrii mititei…nu prea sunt genul meu cartile ei:))

Lasă un răspuns

