Dilema…

tumblr_lu86d7wMKf1qbez7qo1_500[1]

Buna tuturor!

In ultima perioada am fost tare lenesa in ce priveste scrisul, insa nu si in privinta cititului si uite asa am strans un teanc mare de carti la care ar trebui sa scriu recenzi sau ma rog … impresii, pareri personale… Problema mea este ca stau si ma uit la ele si nu stiu cu ce sa incep asa ca apelez la voi cei care va mai aruncati cate un ochi pe aici… cu ce sa incep, care carte va intereseaza mai mult. Am sa fac o lista si am sa va rog sa-mi spuneti la ce carti doriti sa cititi recenziile mai intai.

Va multumesc de ajutor!

Iata si lista cartilor citite:

1. Alerta de gradul zero de James Patterson

2. Smaraldul rajahului de Agatha Christie

3. Oracolul din Stambul de Michael David Lukas

4. Flashforward de Robert J.Sawyer

5. Cartea pierduta a vrajitoarelor de Deborah Harkness

6. Legile atractiei de Simone Elkeles

7. Hex Hall de Rachel Hawkins

8. La jumatatea drumului spre mormant de Jeaniene Frost

9. Nopti de patima de J.R.Ward

10. Casatorie scandaloasa de Johanna Lindsey

11. O relatie periculoasa de Amanda Quick

12. Atingerea dragostei de Eloisa James

13. Mireasa fara voie de Jo Beverley

14. Craciunul lui Poirot de Agatha Christie

15. Intalnire cu moartea de Agatha Christie

10 gânduri despre „Dilema…

  1. La jumatatea drumului catre mormant si cartea pierduta a vrajitoarelor..si apoi alerta de grad zero de patterson…asta as citi eu,,,,a, si nopti de patima…da, acum iti inteleg dilema, sunt numai carti bune acolo

  2. Eu ti-as recomanda sa incepi cu :
    Cartea pierduta a vrajitoarelor de Deborah Harkness
    Nopti de patima de J.R.Ward
    La jumatatea drumului spre mormant de Jeaniene Frost

  3. Wow, chiar ai mult de lucru! :)) Succes!
    Eu recomand „Craciunul lui Poirot de Agatha Christie”(ca sa nu treaca prea mult timp dupa Craciun :)) ), „Cartea pierduta a vrajitoarelor de Deborah Harkness”.

Lasă un răspuns

