Luna Sfantului Andrei & concurs tematic

De aceasta data m-am gandit sa organizez un concurs legat de o sarbatoare importanta ce va incheia aceasta luna, este vorba despre  ziua Sfantului Andrei pe care il vom serba pe data de 30 noiembrie, Sf. Andrei este echivalentul autohton al Halloween-ului asa ca de ce nu l-am aniversa asa cum se cuvine, mai precis cu multe premii si articole tematice.

Iata si premiile:

Legile Atractiei de Simone Eleles

Frumosii de Scott Westerfeld

Gelozie de Lili St.Crow

Potirul de sub stanca de Susan Cooper

Omul de smoala de Buckley Archer

Daca doriti sa castigati una din cartile de mai sus tot ce trebuie sa faceti este ca pana pe data de 29 noiembrie sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare in care sa-mi spuneti care este basmul sau legenda voastra romaneasca preferata si fireste sa-mi spuneti si pentru ce carte va inscrieti.

Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti si anuntati pe blog, intr-o postare separata pe data de 30 noiembrie.

Mult succes!

 

 

57 thoughts on “Luna Sfantului Andrei & concurs tematic

  1. Mie cel mai mult imi place Povestea Porcului. Fata nu are incredere in sotul ei, se lasa pacalita de o persoana cu intentii nu tocmai ok, o da in bara urat de tot, apoi e nevoita sa lupte pentru a-l recastiga. Si trece cu stoicism peste toate incercarile acelea teribile, in ciuda faptului ca nu are siguranta ca il va gasi intr-adevar si chiar daca il va gasi, nu stie daca el o va ierta si ii va mai da inca o sansa.
    Daca se poate sa ma inscriu pentru mai multe, o fac pentru Gelozie, Potirul de sub stanca si Frumosii. Daca e obligatoriu sa aleg doar una, atunci ramane Frumosii.
    Multumim pt concurs! ^_^

  2. Mie personal mi-a placut foarte mult: Legenda lacului „Sf. Ana”. Este una din preferatele mele.
    Ma inscriu pentru toate pt ca nu am niciuna din ele. Multumim frumos pentru concurs 🙂

  3. mie imi plac foarte mult legendele:Baba Dochia si legenda spusa de Nechifor Lipan la fiecare botez,parca,cu impartirea darurilor de catre Dumnezeu,cand muntenii ajung cel mai tarziu si nu mai are ce sa le dea.Dintre povesti imi plac Doi feti cu stea in frunte de Slavici si povestile lui Ispirescu in general.Particip pentru toate pentru ca nu am nicuna dintre ele.multumesc!

  4. Imi plac legendele despre Zburator, despre Iele/noaptea de Sanziene si cele despre strigoii care ies de Sf Andrei, iar dintre basme, Povestea lui Harap-Alb, Cele douasprezece fete de imparat si palatul fermecat, Povestea porcului, Fat-Frumos din lacrima si Povestea lui Abrud.

    Ma inscriu pentru Frumosii si/sau pentru Omul de smoala. 🙂

  5. Eu n-am o legenda preferata pentru ca toate-s frumoase si-mi plac mai ales cele despre flori sau animale, iar basm cred ca „Doi feti cu stea in frunte”. Particip pentru toate daca se poate.

  6. Imi plac mult basmele lui Ispirescu, dintre legende imi place cea babei Dochia 😀
    Sa poate sa ma inscriu pentru toate cartile?
    Daca trebuie neaparat sa aleg, aleg Portirul de sub stanca.

  7. Îmi plac foarte mult basmele mai multor naţionalităţi, dar cum trebuie să aleg, unul din preferatele mele este Harap-Alb, prin complexitatea ei.

    Eu mă înscriu pentru „Potirul de sub stâncă”.

  8. Imi plac legendele despre strigoi care ies de sf andrei,sanzaiene si iele
    Ma inscriu pentru”Frumosii”de Scott Westerfeld

  9. Imi place foarte mult Harap Alb pentru ca reprezinta dualitatea personajul care va fii initiat in tainele vietii.
    Imi palce mult Leganda Martisorului si Dragobetele.
    Ma inscriu pentru Legile Atractiei

  10. Mie mi-a placut cel mai mult legenda calaretului fara cap.
    As dori sa ma inscriu pentru toate pentru ca nu am niciuna dintre ele. Daca nu se poate, atunci pentru Omul de smoala

  11. Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte. deoarece e singurul basm care nu are un sfarsit fericit
    Ma inscriu pentru toate daca se poate, nu am niciuna

  12. Greu sa ma aleg unul insa ma voi indrepta catre Capra cu trei iezi de aceasta data :)) Sunt multe basme frumoase pe care inca nu le-am citit inca (si imi pare rau).

    Daca ma pot inscrie pentru o carte aleg: Potirul de sub stanca

    Daca ma pot inscrie pentru mai multe: Legile atractiei, Frumosii, Gelozie, Potirul de sub stanca

    Multumim pentru concurs! 😀

  13. Basmul meu favorit este si cred ca va si ramane „Harap-Alb”.
    Mi-ar placea oricare carte dintre Gelozie , Frumosii si Legile Atractiei.Multumim pentru concurs si succes la toti! 😉

  14. Basmul meu prefera este Praslea cel Voinic si merele de aur. In fiecare seara trebuia bunica sa mi-l citeasca, altfel nu puteam dormi.

    Ma inscriu pentru toate cartile, pentru ca nu am nici una in biblioteca 🙂 Oriicum cel mai mult imi doresc Legile atractie si Omul de smoala.
    Multumim pentru concurs

  15. „Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte” de Petre Ispirescu.
    Ma voi inscrie pentru „Gelozie”, „Frumosii” si „Legile atractiei”.

  16. Imi place mult basmele lui Petre Ispirescu.Tin minte cand eram in clasa a IV eram super pasionata de ele.
    Particip pentru Legile atractiei si Frumosii.

  17. Un basm frumos este „Praslea cel voinic si merele de aur”.
    Voi participa in special pentru cartea „Geloie – Altfel de ingeri 3” sau pentru una din cartile „Frumosii” si „Legile atractiei”.

  18. Mie mi-au placut „Legendele Olimpului” scrise de Alexandru Mitru.
    Voi participa pentru „Gelozie” si „Legile atractiei”.

  19. Un basm care mi-a placut foarte mult in copilarie, a fost „Hansel si Gretel” de fratii Grimm. Probabil m-a fascinat casuta de turta dulce a vrajitoarei si ideea cu firimiturile de paine…

  20. Ma inscriu pentru Frumosii, iar legenda mea preferata este cea legata de Nasterea Domnului, cand Mos Craciun nu a fost de acord pentru a-i lasa in grajd..

  21. Unul dintre basmele care mi-au incantat copilaria, a fost „Alba ca zapada si cei sapte pitici”, basm cules din folclor de Fratii Grimm.
    Ma inscriu in concurs pentru una din cartile „Gelozie”, „Legile atractiei” si „Frumosii”.

  22. Nu am un basm preferat, toate sunt incredibile, însă, dacă ar fi să aleg unul, acesta ar fi „Aleodor împărat”.
    Mă înscriu pentru „Gelozie”. 🙂

  23. Imi plac foarte mult basmele lui Petre Ispirescu. Unul dintre ele este ”Fata saracului cea isteata”.
    Cartea pt care ma inscriu este ”Legile atractiei”.
    merci!

  24. Primele mele basme care mi-au fost citite si mi-au placut mult, au fost „Capra cu trei iezi” si „Punguta cu doi bani” scrise de Ion Creanga.
    Si acum imi aduc aminte cum strigam prin casa „Cucurigu ! boieri mari, Daţi punguţa cu doi bani !”… 🙂
    Ma voi inscrie pentru oricare dintre „Legile atractiei”, „Frumosii” sau „Gelozie”.
    Succes pe mai departe in magia cartilor…!

  25. Cand eram mica, mama imi citea din povestile scrise de Ispirescu si mi-a aduc aminte ca ma „indragostisem” de Praslea cel voinic, asa ca ghiciti care a fost basmul copilariei mele…
    Voi concura pentru una din cartile Gelozie si Legile atractiei.

  26. Doua basme le-am iubit cand eram mica, acestea fiind Cenusareasa si Alba ca Zapada (nu am putut sa-mi aleg doar pe una dintre ele).
    Particip pentru o carte la alegere dintre Legile atractiei, Frumosii sau Gelozie.
    P.S. Le urez „La multi ani !” celor ce-si sarbatoresc ziua onomastica de Sf. Andrei.

Lasă un răspuns

