Recenzie & concurs: Hex sau Puterea farmecelor vol. 2 din seria Elita Intunecata de Chloe Neill

Titlul original: Hexbound

Traducerea: Gabriela Stoica

Editura: Leda

Gen: Y.A.  urban fantasy

Numar de pagini: 350

ISBN: 978-973-102-4271; 978-973-102-519-3

Sursa cartii: primita spre recenzie din partea editurii Leda

Sinopsis:

Elevă nouă. Şcoală nouă. Aceleaşi belele. Lily Parker este o elevă nouă la Şcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată… sau cel mai periculos duşman! De aceea, Lily trebuie să înveţe cum să-şi controleze noile capacităţi paranormale – şi asta pe lângă complicatele relaţii cu cei care conduc şcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, şi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraşului Chicago – inclusiv pe misterioşii Secerători. Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-şi stăpânească magia ce îi curge prin vine. Însă atenţie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniţa dintre bine şi rău nu este întotdeauna prea clară…

Parerea mea:

Aceasta carte, a doua din seria Elita Intunecata, cotinua povestea adolescentei Lily Parker prin lumea supranaturala ce se ascunde in subteranele orasului Chicago.

Insotita de prietena ei Scout, dar si de ceilalti adepti ai enclavei 3, Lily trece prin tot felul de momente riscante.

Daca ziua trebuie sa faca fata greutatilor vietii de eleva a colegiului Sf.Sofia si mai ales intrigilor puse la cale de gasca fitoaselor, noaptea infrunta toate pericolele cauzate de supranaturali.

Cu alte cuvinte viata lui Lily este extrem de intensa, iar daca la toate astea mai adaugam si complicatiile cu baietii, atunci este al naibii de greu sa fi in pielea domnisoarei Parker.

Cum va reusi ea sa-si puna viata in ordine si ce alegeri va face veti afla fireste numai citind acest al doilea volum din seria Elita Intunecata – Hex sau Puterea farmecelor.

Despre carte nu am prea multe de spus, daca ati citit primul volum atunci sunteti deja familiarizati cu stilul autoarei, iar aceasta continuare se mentine pe aceeasi linie. Asa ca eu recomand  cartea celor ce au citit primul volum si  au ramas cu o impresie placuta.

Concurs:

Daca doriti sa cititi aceasta carte atunci eu cu ajutorul editurii Leda ofer un exemplar din Hex sau Puterea farmecelor. Tot ce aveti de facut este sa-mi spuneti intr-un comentariu la aceasta postare ce anume v-a placut la primul volum din aceasta serie. Raspunsul nu trebuie sa fie foarte lung, ci doar sa-mi demonstreze ca l-ati citit.

Concursul este deschis pana pe data de 5 noiembrie, iar castigatorul va fi ales prin tregere la sorti si anuntat pe blog intr-o postare separata.

Mult succes!

21 thoughts on “Recenzie & concurs: Hex sau Puterea farmecelor vol. 2 din seria Elita Intunecata de Chloe Neill

  1. In primul rand, mi-a placut modul in care era construi institutul sau mai bine zis modul in care era descris. Imi placea cand tatal pers principal ii spunea Lils(la telefon) si cand Scout a spus ca strange gunoaie. M-a amzat cand Jason a spus: Nu e rea deloc analogia :))Cine a citit cartea stie despre ce vorbesc. Mi-a placut mult tot de la coperta la continut.

  2. A trecut ceva timp, dar o sa incerc sa imi amintec ce mi-a placut la prima carte (am fost mult prea lenesa sa fac recenzie 😀 ). Mi-a placut ideea de adolescenti eroi anonimi. De faptul ca aparau oamenii de creaturi si era secret. Mi-a adus aminte de o combinatie intre Heroes si X-men. Si mi-a placut mai mult de Scout decat de Lily. 😛

  3. Mi-a placut la volumul intai cum a decurs actiunea, mi-a placut ca autoarea inca n-a dezvaluit inca ce legatura au parintii lui Lily cu cercetarea genetica, mi-a placut Scout, care e originala, curajoasa si are o mare pasiune pentru carti, si as vrea sa-i vad pe Lily si pe Jason impreuna..dar si Sebastian pare un tip interesant, as vrea sa vad de ce i-a dat puteri lui Lily si a aparat-o

  4. Ok, deci Blestemul Focului mi-a placut destul de mult, e o carte bine scrisa, cu accente de umor si romantism, si asta mi-a placut foarte mult 🙂 Povestea cartii este noua si interesanta si mi-a placut stilul autoarei. Personajele mi-au lasat si ele o impresie placuta, mai ales Scout, trasnita si sarcastica, Lily, care este o protagonista ”iubibila”, ca sa zic asa 😀 si Jason, foarte dragut, dar mereu cu picioarele pe pamant. Iar legatura dintre Michael si Scout mi-a placut de asemenea si sper sa se infiripe ceva intre ei in urmatoarele volume ale seriei. Si, de asemenea, si Sebastian ma intriga, cred ca s-ar putea alatura Enclavei Trei 🙂

  5. Pai mi-a placut destul de mult.Incercarea lui Lily de a se adapta la noua viata,evitarea (nu intotdeauna) a scorpiilor de Veronica ,Mary Katherine si Amie si incercarea de a-si gasi puterile si rostul lor… Per total mie mi-a placut , a fost draguta.

  6. Am primul volum si mi-a placut la nebunie de Lily, care este o protagonista amuzanta,uneori sarcastica si pe care o apreciez foarte mult pentru puterile ei paranormale,de asemenea mi-a mai placut si de Scout care ajunge sa se imprieteneasca cu Lily,prin faptul ca ajung colege de camera.Multumim pentru concurs!

  7. Mi-a placut in mod deosebit de Lily Parker, o adolescenta care incearca sa se adapteze la noua ei viata, intr-o scoala plina de mistere.
    Protagonista da dovada de un caracter puternic si reuseste sa faca fata tuturor incercarilor de care are parte (mi-a placut f mult modul in care le pune la punct pe fitoasele scolii).

  8. Imi place recenzia ta, se pare ca cartea e la fel de buna ca si prima, ce mi-a placut la primul voluma fost construita povestea care se petrece in jurul lui Lily, si stilul autoarei, si chiar sunt curios ce se petrece mai departe:D

  9. Mi-a placut primul volum chiar daca l-am citit in format pdf pe telefon, a fost totusi interesant. Scoala noua, colegi noi adaugat cu putin supernatural este genul meu de carte preferata.

  10. Mi-a placut modul in care autoarea a descris Institutul, mi-a placut mult Lily Parker si cum se descurca cu puterile ei, mi-a placut de Scout si replicile amuzante din carte.

  11. Mi-a placut cartea pentru ca te tinea in suspans: nu iti spunea direct care e „secretul” lui Scout, te facea sa vrei pur si simplu ca citesti mai departe ca sa vezi ce urmeaza sa se intample. Personajele sunt bine conturate, preferata mea fiind Scout 🙂

  12. Mi-a placut cartea asta pentru ca Lily imi seamana un pic.Noptile ei aventuroase m-au facut sa-mi amintesc de Harry Potter cand umbla prin scoala cu Ron sa descopere unde e Piatra filosofala.Mi-a adus aminte de copilarie,de cartile magice pe care le citeam si m-a tinut in suspans.

  13. Mi-a placut aceasta carte din mai multe motive. In primul rand este bine scrisa, iar intorsaturile de situatie sunt chiar imprevizibile. Suspansul este bine conturat si intretinut, destul incat sa nu lasi cartea din mana. Dintre personaje, o ador pe Scout pentru caracterul si replicile ei amuzante.

Lasă un răspuns

