Recenzie: seria Wallflowers de Lisa Kleypas

Pastrand aceeasi nota romantica va voi  prezenta o alta serie de carti historical romance, mai precis seria Wallflowers a autoarei Lisa Kleypas, cunoscuta si iubita scriitoare de carti romantice.

Trebuie sa recunosc ca m-am indragostit de cartile acestea inca de cand am citit sinopsisurile. Povestile sunt   incantatoare, autoarea ne introduce in lumea inaltei societati din perioada victoriana. Prin intermediul a patru tinere domnisoare nu tocmai bine vazute de societate, cunoastem cum se desfasura viata in acea perioada, mai precis cum se incheiau casatoriile intre tinerii cu origini nobile. Dupa cum stiti dragostea nu era una dintre conditiile de baza, iar in cel mai fericit caz avea sa apara dupa ce lucrurile erau deja aranjate de catre parinti. Fireste in povestile de fata iubirea este un ingredient de baza insa autoarea stie sa pastreze o nota de autenticitate si sa nu alunece in panta vulgarului.

Cartile mi-au amintit putin de lumea lui Jane Austen, desi evident Kleypas pune mai mult accent pe latura romantica decat cea sociala, totusi  romanele ofera o perspentiva  oarecum reala a societatii victoriene, cu infloriturie caracteristice genului historical romance.

Recomand aceasta serie tuturor celor ce pastreaza o farama de romantism si care nu se pot satura de povestile de dragoste petrecute in trecut.

Secretul unei nopti de vara

Patru tinere îşi fac debutul în înalta societate londoneză avînd acelaşi scop: cel de a-şi pune farmecele în joc pentru a-şi găsi un soţ. Aşa se naşte planul lor îndrăzneţ. Annabelle Peyton este hotărîtă să-şi salveze familia de la dezastru. Aşa că se decide să se folosească de frumuseţea şi de inteligenţa ei pentru a determina un nobil să o ceară în căsătorie.
Cel mai asiduu admirator al ei, bogatul, puternicul Simon Hunt, i-a spus foarte clar că îi poate oferi plăceri irezistibile – dar nu şi căsătoria. Prietenele ei încearcă să o ajute, conspirînd pentru a-l atrage într-o cursă pe un domn care li se pare potrivit pentru ea. Doar atunci Annabelle ar fi fost la adăpost de Simon… şi de propriile ei dorinţe. Dar într-o noapte de vară Annabelle cade pradă îmbrăţişărilor pasionale şi săruturilor ispititoare ale lui Simon… şi descoperă că dragostea este cel mai periculos joc dintre toate.

S-a intamplat intr-o toamna

S-a întîmplat la bal… acolo unde frumoasa, îndrăzneața, Lilian Bowman a aflat că felul dezinvolt de a fi al americancelor nu era prea bine văzut. Iar cel care o dezaproba cel mai tare era snobul Marcus, Lordul Westcliff, cel mai vînat aristocrat din Londra. S-a întîmplat în grădină… cînd Marcus a luat-o în brațe, Lilian a fost copleșită de o pasiune arzătoare pentru un bărbat pe care nici măcar nu-l plăcea. S-a întîmplat într-o toamnă… Marcus știa prea bine să-și stăpînească emoțiile, era o stîncă de neclintit. Dar fiecare atingere a lui Lilian era o tortură plăcută, cu fiecare sărut își dorea mai mult. Și totuși, cum să se gîndească măcar să o ia de soție, cînd era atît de nepotrivită pentru el?

Diavolul in iarna

Evangeline Jenner cea timida este pe cale sa devina foarte bogata, odata ce va intra in posesia mostenirii. Dar mai intii trebuie sa scape din ghearele rudelor ei lipsite de scrupule. Evie il abordeaza pe vicontele Sebastian Vincent si ii face o propunere socanta: casatoria.

Sebastian are o reputatie scandaloasa: orice tanara care petrece cateva secunde in compania lui si-a pierdut pe veci reputatia. Si totusi o fata fermecatoare apare neinsaotita in pragul casei lui si ii ofera mana ei. Dar, propunerea lui Evie are si o conditie: sa nu mai faca dragoste dupa noaptea nuntii… ceea ce inseamna ca Sebastian va trebui sa se straduiasca si mai mult sa o seduca… sau sa cunoasca pentru prima oara in viata lui ce inseamna dragostea adevarata.

Scandal in primavara

După ce au petrecut trei sezoane la Londra, tatăl lui Daisy Bowman i-a spus că trebuie să-şi găsească neapărat un soţ. Acum. Iar dacă Daisy nu va fi în stare să găsească pretendentul potrivit, se va căsători cu bărbatul ales de el, nemilosul, distantul, Matthew Swift. Daisy este îngrozită. Se hotărăşte să se mărite cu oricine, numai cu Matthew nu…
Dar nu a luat în calcul şarmul neaşteptat a lui Matthew… sau senzualitatea arzătoare care le va scăpa curînd de sub control, amîndurora. Iar Daisy va descoperi că cel pe care l-a urît dintotdeauna, ar putea fi chiar bărbatul visurilor ei. Dar chiar în momentul în care decide să i se abandoneze, este descoperit un secret scandalos… un secret care i-ar putea distruge atît pe Matthew, cît şi iubirea lor, irezistibilă şi pasională, care depăşeşte cele mai sălbatice fantezii ale lui Daisy.

Anunțuri

8 gânduri despre „Recenzie: seria Wallflowers de Lisa Kleypas

1. Receniza despre aceasta seria mi-a starnit interesul si cum in ultimul timp sunt in cautare de carti in care nu se regasesc vampiri, varcolaci si alte „personaje” de genul acesta, mi-ar prinde bine sa lecturez niste povesti de dragoste incatatoare, asa cum le-ai numit.

2. In ultimul timp sunt in cautare de carti non-fantasy, iar aceasta recenzie a picat la fix. 🙂
    Mi-ar placea sa citesc aceasta serie si sa descopar lumea de poveste a inaltei societati din perioada victoriana creata de Lisa Kleypas.

3. Seria este frumoasă, mai ales, pentru persoanele cărora le plac acest gen :). Pe lângă romantism şi poveştile de dragoste din trecut, cărţile sunt şi amuzante. Mie mi-a plăcut cel mai mult volumul 3, Diavolul în Iarnă.
    Mai aşteptăm recenzii la cărţi de acest gen… 🙂

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: