Carti de dat

Am facut putina ordine prin biblioteca si am constatat ca mai am cateva carti de dat. Iata despre ce titluri este vorba:

 

Carcera de Catherine Fisher – 15 lei

Cartile sunt in stare impecabila.

La pretul afisat se adauga si taxele postale care sunt undeva intre 7-8 lei.

Cei interesati ma pot contacta pe mail la ladypentesylea@yahoo.com. Am rugamintea ca cei ce vor sa cumpere sa fie seriosi.

7 gânduri despre „Carti de dat

  1. Mai am si un cod de 10 lei pe elefant. Eu deja mi-am facut o comanda saptamana trecuta, si nu imi mai fac din nou. Deci daca estid e acord cu schimul poti sa iti alegi oricare carte de mai sus + voucher-ul de 10 lei.

Lasă un răspuns

