Compunerile castigatoare

Lu Luuu  – pentru Jurnalele Vampirilor Vanatorii Fantoma – sete, teama, spirit.

„[…]Timpul a trecut atat de repede,  avusese o zi fericita.Statea acum ,in pat , cu perdelele trase , lasand lumina lunii sa-i mangaie chipul sa-i linisteasca spiritul. .Inchise ochii si ii deschise de nenumarate ori, era atat de  vulnerabila , intunericul o facuse prada lui …Incet ,incet ,pleoapele au cedat si au cazut grele invaluind acei 2 ochi albastri.[…]Brusc se trezi.

-Pot sa intru? […]

Tresari.Stia ca nimeni din familia ei nu era atat de politicos incat sa ceara voie sa intre , sau mai mult, sa mai si bata in usa.

– Da ,sigur, zise cu o voce slaba .Trase plapuma mult , incat ii ajunsese la gura, dar… „Vocea…” o cunostea…

Strainul ,isi facu aparitia .In momentul in care a aprins lumina ,si-a putut da seama ca nu mai era in camera ei.Nu se gandi mult la asta ci la…

Strainul … strainul era incredibil de frumos .Simtea cum inima mai avea putin si ii iesea din piept, ii placea.”El” se indrepta spre ea cu pasi marunti .Stralucea usor de parca ar fi fost un  mic soare.Parul lui era lung pana la umeri , si cumva semana cu  lamele unor cutite bine ascutite, gata gata sa-i taie pielea, daca  B. si-ar fi trecut mana prin el.Si-ar fi dorit sa alerge spre el,sa-l atinga , dar ii era frica .Era prea frumos pentru a fi atins.Se misca de parca ar fi condus pe toate si pe toti,mersul lui ,usor ,putin leganat,constient de cat de atragator este.Parea mai inalt, dar nu , poate cu un cap mai inalt decat B..

[…] O ingrozea setea aproape irezistibila de a se apropia de el de a-l atinge, ii era teama de reactia pe care o putea avea , dar mai mult  faptul ca incepuse sa se indragosteasca de el.El … El o ingrozea.

Iar ochii , ochii lui, mai inchisi decat albastrul pietriei de Lapis Lazuli, o priveau.Ii urmarea fiecare miscare,fie ea cea mai mica.Privirea lui blanda o facea sa uite de tot raul ,o apara.[…]

Se gasira stand unul langa altul[…]”El” se alpeca , ridica mana si o trecu incet peste obrazul ei.

„Mana lui e pe obrazul meu .. mana lui e asa de …. calda.Cine esti?”isi spunea in gand.

-Priveste bland , regina mea , caci privirea ta e magica.”

Nume: Andrada Simion

 Compunere pentru cartea Spulbera-ma:

M-am uitat in ochii lui. Privirea lui era electrica. S-a apropiat usor, de parca eram un iepure salbatic care putea sa fuga imediat ce el facea o miscare brusca. Dar eram impietrita. Picioarele mele nu vroiau sa se miste.

Eram constienta ca atingerea lui era fatala. Degetele lui pe pielea mea ar fi insemnat moartea. Mintea mea stia asta. Imi spunea sa fug de acolo si sa nu ma uit inapoi. Dar inima imi spunea sa raman acolo pentru totdeauna.

Am simtit cum degetele lui  imi ating spatele, tricoul meu fiind singura granita dinte mine si moarte. Eram acolo, captiva intr-o imbratisare mortala.

S-a uitat la mine si a oftat. Eram dorinta lui imposibila. Eram singurul lucru pe care nu il putea avea. Mi-am muscat buza astfel incat lacrimile sa nu imi siroiasca pe obraji. Am inghitit in sec si am asteptat. Nu a durat mult pana i-am simtit in sfarsit degetele fine pe fata mea.

Timpul s-a oprit am ramas doar noi doi, suspendati in timp. Si asa vom ramane pnetru totdeauna, doua fantome care depind una de alta.

Cartile

                                      by DjKosta

 

            Pentru mine, cuvantul carte a avut o semnificatie aparte inca din varsta copilariei. Primele carti pe care le-am citit au fost cartile de colorat, dupa care a urmat abecedarul prima mea carte adevarata. Inca imi aduc aminte uimirea cu care am deschis acea carte uriasa  si am inceput sa citesc, cu toate ca atunci abia descopeream literele, si eram doar un copil nestiutor, mi-am dat seama ca ceva sa intamplat, ceva din interiorul meu sa schimbat… pentru totdeauna. In acea clipa m-am indragostit ca prin magie, a fost prima mea dragoste, o dragoste pura si inocenta cum doar un copil poate avea, o dragoste ce nici pana in ziua de azi nu a disparut, o dragoste ce niciodata nu va disparea… o dragoste pentru carti.

            De atunci anii au trecut, si timpul si-a continuat neincetat drumul, dar cartile mereu au insemnat pentru mine acelasi lucru, au insemnat imaginatie, cunoastere, un sprijin la nevoie, si chiar un impuls motivational.

            O carte reprezinta o fereastra deschisa spre o alta lume, spre un alt univers, spre o legenda sau chiar spre strada ta. Citind o carte devii mai bun, mai intelegator, mai iertator si de ce nu chiar mai intelept. Citind o carte cutreeri culmi nemarginite, culmi ale imaginatiei, traiesti aventuri, imposibile in lumea reala, sau din potriva traieste o poveste de viata uluitoare din care poti invata nenumarate lucruri. In carti te poti intanli cu personajele tale preferate, cu super eroi, cu vrajitoare dar si cu vecinul tau din coltul strazii.

            Orice carte fie ea o carte de dragoste un roman horror, un triler, sau o carte cu bancuri, iti transmite in spatele povestii un mesaj, un mesaj ce nu trebuie ignorat, un mesaj pe care il poti descoperi doar cu putina atentie iar odata descoperit devii mai intelept mai educat, chiar si mai descurcaret. De asemenea o carte poate fi atat un refugiu, cat si un bun prieten pe care te poti baza, atunci cand te simpti deznadajduit sau doar trist, o carte poate fi atat gura de aer proaspat care te face sa uiti de probleme, dar si acel impuls motivational pe care l-ai pierdut pe drum, descoperind ca problemele tale nu sunt nimic in comparatie cu ale altora, si vazand cum altii lupta neincetat, iti dai seama ca si tu poti, poti sa treci mai departe peste orice obstacol ti se iveste in cale, simpti ca prinzi aripi si treci la actiune, si toate astea doar citind o carte?… Raspunsul e da pentru ca in carti poti gasi totul, totul dar si nimic, nimic daca nu citesti.

            Orice carte este o provocare, o provocare adresata atat tie cat si celor din jur, accept-o daca poti!!! 

The End.

Castigatorii sunt rugati sa ma contacteze cat mai repede pe mail la adresa ladypentesylea@yahoo.com, pentru a le putea expedia premiile.

Felicitari!

3 thoughts on “Compunerile castigatoare

Lasă un răspuns

