Concurs Leda &Corint Junior

Update – Concurs incheiat!

De data aceasta va vreau creativi. De multa vreme nu am mai avut un concurs pe blog care sa va solicite si daca nu ma insel nu am avut pana acum nici un concurs de compuneri pentru ca despre asta este vorba.

Stiu sunteti inca prinsi cu scoala sau sesiunea de aceea o sa aveti la dispozitie o luna de zile, concursul se va incheia pe data de 2 iulie. Toate compunerile vor fi postate pe blog, le veti comenta insa eu voi alege castigatorii.

Iata despre ce este vorba, am trei carti, pentru fiecare va voi da cate trei cuvinte pe care trebuie sa le folositi in compunere, nu conteaza cat de amplu este textul(nu exagerati totusi…), aveti libertate totala. Puteti participa pentru una, doua sau chiar pentru toate trei, vreau insa mailuri separate si sa-mi mentionati numele complet. Adresa unde astept compunerile este ladypentesylea@yahoo.com cu mentiunea „Concurs Leda &Corint Junior va vreau creativi”.

Iata si cuvintele:

1. pentru Destinul Vraciului – vrajitoare, magie, legenda.

2. pentru Spulbera-ma – electric, captiv, atingere.

3. pentru Jurnalele Vampirilor Vanatorii Fantoma – sete, teama, spirit.

Mult succes!

8 thoughts on “Concurs Leda &Corint Junior

  1. Ce frumos e concursul! Succes tuturor! 😀 Mi se pare frumoasa ideea de creatie. O sa ma inscriu si eu cand prind niste timp liber 😀 Cred ca o sa ma indrept spre Destinul Vraciului ^^

Lasă un răspuns

