Carti noi pe rafturile mele 3

Toate cartile pe care vi le voi prezenta in aceasta postare sunt primite din partea sponsorului blogului, Grupul Editorial Corint. Mai am si alte carti achizitionate, dar acestea nu sunt pentru adolescenti, pentru cei interesati postarea poate fi vizualizata aici.

Iata insa cartile:

Corint Junior – Cronicile Wardstone –  Destinul Vraciului de Joseph DeLaney

Leda – Jurnalele vampirilor – Vanatorii: Fantoma serie creata de L.J.Smith

Leda – Spulbera-ma de Tahereh Mafi

Leda – Maximul Ride – Experimentul Angel de James Patterson

10 thoughts on “Carti noi pe rafturile mele 3

  1. Sunt f frumoase!!! Sa le citesti cu placere 🙂
    D-abia astept sa am putin timp liber si sa citesc Spulbera-ma si Experimentul Angel (pt care treb sa iti multumesc :D)

  2. Foarte frumoase achizitiile 😀 Lectura placuta >:D< Si eu citesc Spulbera-ma insa progresez cam incet in perioada asta :)) Mi-ar placea sa citesc si Maximum Ride intr-o zi. As fi dat precomanda insa stiind ca e o serie mare am zis sa mai astept 😀

Lasă un răspuns

