TV for U (1)

Aceasta rubrica o voi dedica serialelor pentru adolescenti, mai noi sau mai vechi dar toate cu si despre tineri frumosi si nelinistiti…

Azi o sa sparg gheata cu un serial de care sigur ati auzit (cel putin), mai precis este vorba despre „The Secret Circle”.

Lansat pe piata in 2011, a reusit in foarte scurt timp sa starneasca interesul adolescentilor. La baza serialului sta  seria de carti  cu acelasi nume a cunoscutei autoare de fantasy L.J. Smith. Acest fapt nu a putut decat sa sporeasca interesul publicului, dupa ce o alta serie a autoarei ( The Vampire Diaries) a devenit un mare succes.

Pentru publicul din Romania, chiar daca serialul nu a fost inca achizitionat de nici o televiziune, cartile, atat seria The Secret Circle (Cercul secret) cat si The Vampire Diaries (Jurnalele Vampirilor) au fost publicate de catre editura Leda., atat in editie cartonata cat si in editie de chiosc.

In viitorul apropiat editura va publica si continuarea seriei „Cercul secret” precum si „Jurnalele vampirilor: Vanatorii – Fantoma”.

Mai jos aveti si cateva detalii despre serial

Regia: Liz Friedlander

Scenariul: L.J.Smith, Andrew Miller

Cu: Brittany Robertson, Thomas Dekker…

Gen: fantezie, groaza, drama, dragoste

Sinopsis:

Aceasta serie este o noua ecranizare dupa romanele celebrei scriitoare LJ Smith. Cassie este o tanara timida in varsta de 16 ani ce se intoarce in orasul New Salem impreuna cu mama ei. Inainte de a pleca, ea il vede pe Adam, un tanar fermecator de care se indragosteste, si pe care credea ca nu il va mai vedea niciodata. Insa soarta il scoate in cale tocmai la noul ei liceu. Aici viata pentru ea nu va fi usoara. Le va cunoaste pe Diana, o fata simpatica care va deveni prietena ei cea mai buna, si pe Faye, o fata extrem de rea ce ii place sa ii faca rau lui Cassie si vrea sa o transforme pe Diana in marioneta ei. De asemenea, Adam este iubitul Dianiei, ceea ce o opreste pe Cassie sa se apropie de el, dar nu sa isi poata opri sentimentele ce le nutreste. O alta descoperire facuta de Cassie este ca fetele de la liceu sunt vrajitoare, afland ca si ea este una dintre ele. Acum toate lucrurile se vor modifica, si va trebui sa isi schimbe comportamentul ei retras pentru a putea supravietui tuturor lucrurilor noi care i se intampla. 

Sursa sinopsis

3 gânduri despre „TV for U (1)

  1. Bine ca mi-ai amintit, n-am vazut inca ultimele 3 episoade aparute. O sa astept pana maine, sa vad si ultimul episod al primului sezon.
    Am citit trilogia, nu m-a dat pe spate, chiar deloc… Filmul? No comment (nici dupa el nu ma dau in vant)…melodia de la inceput si de la sfarsit imi da fiori :D, iar actorul care-l interpreteaza pe Adam nu-mi place… Ma opresc aici, ca sa nu scriu ceva nepotrivit :)..
    Dar, daca vrei sa vorbim despre Jurnalele Vampirilor, filmul (nu cartile!), este alta poveste :)… Mi-a placut si imi place serialul (este unul dintre filmele care-mi plac mai mult decat cartile). Sper sa-mi placa si in continuare, depinde de intriga scenaristilor, cine mai moare din serial… Ian Somerhalder (Damon Salvatore), pe langa faptul ca-mi place cum arata, isi interpreteaza rolul din film foarte bine….cum se stramba, cum „zambeste”, etc..! Matthew Davis (Alaric Saltzman) is gorgeous! Defapt, serialul, are actori frumosi.
    Un film care mie mi s-a parut interesant, s-a terminat de curand prima serie (nu stiu daca va avea continuare), este „Switched at Birth”. L-am descoperit fara sa vreau, m-am uitat la primul episod, pana am vazut toata seria :).

  2. Deci, cartile nu m-au impresionat, dar adoor serialul la fel de mult ca si The Vampire Diaries ❤ Maine apare episod nou.Uraa!:))

  3. Nu am vazut niciun episod din Cercul secret, dar cred ca dupa ce voi termina de vizionat si ultimele episoade din The vampire diaries si pana incepe Pretty little liars, o sa ma uit 🙂 Sper sa-mi placa la fel de mult ca TVD 😀

Lasă un răspuns

