Concurs Leda

Astazi scot la concurs alte doua carti nou aparute la editura Leda, mai precis este vorba despre „Adevar sau provocare” de Sara Shepard si „Uneori sub clar de luna” de Heather Davis.

Cum ambele carti sunt volume din serii in desfasurare, mi-as dori ca ele sa intre in posesia unor cititori ce au in biblioteca primele volume. De aceea pentru a participa la acest concurs cei interesati sunt rugati sa:

1. imi lase un comentariu cu numele lor si cartea aleasa (se poate participa pentru o singura carte)

2. sa ma urmareasca prin una din optiunile din bara laterala ( Facebook, mail etc) si sa-mi mentioneze numele cu care ma urmareste

3. sa-mi spuna in cateva cuvinte ce anume i-a placut la cartea aleasa (ma refer aici la volumul Jocul Minciunii respectiv Nu plange sub clar de luna) – intrebarea nu trebuie decat sa-mi dovedeasca ca au citit primul volum.

Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti  si anuntati pe blog pe 24 mai.

21 thoughts on “Concurs Leda

  1. Nume: Zinca Alexandra
    Carte: Uneori sub clar de luna
    Follow: vaire@ymail.com
    Motiv: Am luat Nu plange sub clar de luna cand a aparut cu revista Bravo pentru ca mi-a placut mult coperta si hanoracul rosu al lui Shelby 😀 Ce mi-a placut cel mai mult la ea a fost romance-ul sweet, Austin si dinamica ( mai ales intamplarea cu puma de la sfarsit ).

  2. Nume:Minculete Andra
    Carte:Uneori sub clar de luna
    follow:andra_minculete@yahoo.com
    Eu mi-am luat Nu plange sub clar de luna de mult,cand inca nici nu se dadeau carti cu Bravo.Mi-a placut mult ca actiunea s-a petrecut intr-o tabara,ma facea sa ma gandesc la vara.O faza misto a fost aia de la sfarsit cand dupa ce Austin s-a schimbat din varcolac inapoi in om,nu mai avea chiloti si i-a luat hanoracul lui Shelby ca sa se acopere :))

  3. Harja Maria Cristina
    Carte: Uneori sub clar de luna
    mail: just_maria_cristina@yahoo.com
    Am citit Nu plange sub clar de luna inca de cand a aparut la Leda, iar primul moment care m-a impresionat si mi-l aduc aminte este atunci cand Shelby a incercat sa ii recupereze „medicamentele” lui Austin ce ii fusesera confiscate sau cand a incercat sa il ajute sa evadeze din tabara in noaptea cu luna plina.

  4. Nume:Oprea Gabriela Izabela
    Cartea: Adevar sau provocare
    email: Catelusa_flafy@yahoo.com
    Facebook: Puiu Vasile

    Am citit primul volum , sincer mi-a placut foarte mult dar mi -sa parut inspirata dintr-o telenovela raman nu stiu daca vo mai amintit se numea secretele mariei , mia placut foarte multe deaceea am citit si cartea.

  5. Purcareata Diana
    carte:Nu plange sub clar de luna
    mail:didi_dyd15@yahoo.com
    Am citit primul volmum din aceasta serie .. mi.a placut destul de mult modul de relatare a evenimentelor,si sunt foarte curioasa cum va continua povestea lui Shelby si Austin avand in vedere ca finalul carti a constat in reintanlirea celor doi, in tabara aceea nu prea’ placuta, pe care Shelby a evitat.o pe tot parcursul carti

  6. Nume: Madalina Leu
    Carte: Uneori Sub Clar De Luna
    Follow: cristy_angel_love@yhaoo.com
    Motiv:Am citit primul volum, Nu Plange Sub Clar de luna si mi-a placut enorm.Din prima clipa in care Austin a intrat in autobuz mi-am dat seama ca se vor indragosti, si mai ales cand s-a dus dupa el in padure.Mi-au placut multe momente..ca acel in care el s-a transformat si era aproape gol, atunci cand s-a indragistit si prietena ei, si chiar si inceputul cu baiatul ala..chiar daca nu era Austin.Mi-a plauct enorm si increderea dar mai ales finalul fericit.As vrea cu mare nerabdare sa citesc si al doilea volum.Am citit descrierea pe net, si am o impresie cum ca si ea se va transforma in varcolac.Sper sa nu se ingreuneze treaba din cauza ca el va aparea intr-un ziar cu o alta fata.Sper sa nu se certe, sau daca se cearta, sa se impace la loc pentru totdeauna! :X

  7. Ruxandraa D
    Mail: ruxuuu@yahoo.com
    Fb: Ruxandraa Dobre
    Cartea: Adevar sau Provocare

    Am citit „Jocul Minciunii” si sincer mi’a placut. La inceput a fost destul de greu sa fac diferenta intre momentele in care vorbea sau gandea Emma si cand Sutton adauga cate ceva.
    Au fost multe momente bune, dar cele mai dragute cred ca erau cele in care Emma se intalnea cu Ethan pe terenul de tenis, iar el isi da seama ca ea nu este de fapt Sutton inca din momentul in care, la petrecerea la care a ajuns, ea l’a chemat si pe el si a vrut sa viseze stelele, ceea ce Sutton n’ar fi facut niciodata, iar relatia dintre cei doi incepe de sa se lege.

  8. nume:giorgiana turcu
    mail giorgianaturcu@yahoo.com
    postare fb:https://www.facebook.com/giorgiana.turcu.3/posts/172521489540532
    pentru cartea”Adevar sau Provocare:…primul volum m-a surprins placut, mi-a placut suspansul, redarea caracterelor, faptul ca nu e o actiune previzibila, nu-ti dai seama ce s-a intamplat cu Sutton, nici cine e cel care a omorat-o…si as dori sa stiu ce mai afla Emma, cum se integreaza in mediul familiar lui Sutton, daca va mai putea sa pacaleasca pe cineva ca e Sutton…daca o vor da de gol unelel amanunte, cum ar fi preferintele culinare sau daca se va indragosti de Ethan, cel care o suspecteaza pe Emma ca nu este ceea ce pare…

  9. Nume: Scarlat Luiza
    Carte: Uneori Sub Clar De Luna
    Follow: ding.dongxd@yhaoo.com
    Motiv:doresc „uneori sub clar de luna” deoarece sunt curioasa ce se va intampla mai departe cu Austin si Shelby cre se reintalnesc in desertul Utah la ferma canioul rosu

  10. Nume: Roxana Turcitu
    Carte: Uneori sub clar de luna
    Follow: mail rox_tao@yahoo.com sau roxtao (prin wordpress)
    In „Nu plange sub clar de luna” mi-a placut ca spre deosebire de majoritatea romanelor fantasy in care personajul masculin inzestrat cu capacitati supranaturale este un fel de print pe cal alb, capabil si dispus in orice moment sa isi salveze aleasa, aici protagonistul ramane un baiat normal de la inceput pana la sfarsit, fara sclipiri de geniu, fara puteri uluitoare, fara acte de eroism, etc. Austin este un adolescent ce nu se remarca decat printr-un caracter corect si placut, talent la desen si ceva abilitati de orientare in padure. Si evident, prin gena nefericita de varcolac, dar exceptand-o pe aceasta, il putem vedea doar ca pe un baiat dragut, dar obisnuit.

  11. Nume : Galavan Alina
    Follow : alyna712@yahoo.com
    As dori sa particip pentru cartea ” Uneori sub clar de luna ”
    Raspuns : Cartea ” Nu plange sub clar de luna ” a fost foarte diferita de tot ceea ce am mai citit pana atunci . In primul rand , mi-a placut ca actiunea se petrece intr-o tabara de vara ( mai mult una de reeducare ) . Personajul principal , Shelby cam face ravagii in randul baietilor , ceea ce oenerveaza pe mama ei vitrega mult mai tanara ata de tatal ei ( personal , cred c e invidioasa pe Shelby si de aceea vrea sa o trimita initial intr-o tabara mititara – daca-mi mai aduc eu bine aminte ) . Dar cea mai tare parte , a fost intalnirea cu Austin , pe care l-am ghicit din prima clipa ca e ceva in neregula cu el .
    Cand Shelby se aventureaza in intunecoasa padue dupa cei doi baieti car fugisera , mi-am dat seama ca e foarte curajoasa si are un spirit puternic .
    Sfarsitul nu a fost deloc previzibil . Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca va ajunge in acea tabara militara ( credeam ca tatei o va ierta pana la urma ) insa cand Austin ajunge si el acolo , doar pentru ea , m s-a paruta fi cel mai romantic lucru 🙂

    Sper ca te-am convins ca am citit cartea , pe care , si eu tot de la Bravo mi-am luat-o . 😀

  12. Nume: Dan Daiana
    Carte: Adevar sau provocare
    Te urmaresc cu butter.flyes@yahoo.com
    Nu am citit primul volum al seriei,dar mi-as dori foarte mult. Am citit multe recenzii de pe blog-uri si descrierea m-a atras de fiecare data, si cu fiecare recenzie citita m-a facut curioasa in privinta cartii. Sa ai o sora geamana si sa nu stii de ea, e cu siguranta un subiect bun pentru o carte extraordinara.

  13. Anca A
    Adevar sau provocare
    Chiar acum citesc primul volum si imi place foarte mult Sara Shepard este o autoare minunata stie cum sa scrie in asa fel incat sa-ti trezeasca interesul.Imi place subiectul este ceva nou si interesant.Emma este o persoana puternica si consider ca avem cu totii de invatat de la ea.

  14. Botezatu Paula
    Carte: Adevar sau provocare.
    Mi-a placut coperta de cand am vazut-o, asa ca mi-am cumparat-o destul de repede.A doua carte inca nu mi-am cumparat-o , dar e pe lista mea de asteptare..Bineinteles ca am iubit cartea de la primele pagini. Nu a fost chiar cum ma asteptam, dar m-a surprins in mod placut. Imi plac momentele cand Emma este confundata cu Sutton si imi place incapatinarea si puterea Emmei. Sunt chiar curioasa ce va descoperi ea despre moartea surorii ei.

  15. Nume: Zaharia Elena
    Facebook: Elena Zaharia
    e-mail: elena_kuki97@yahoo.com
    Cartea dorita: Adevar sau Provocare
    As vrea aceasta carte pentru ca in momentul acesta citesc primul volum. Inca nu l-am terminat, dar m-a captivat total. Vreau sa aflu cine a omorat-o pe Sutton si ce se va intampla cu Emma.
    Multumesc pentru acest concurs!

  16. Nume: Troie Monica
    Facebook: Alexandra Monika
    mail: stepintoafantasyworld@yahoo.com
    Imi doresc UNEORI SUB CLAR DE LUNA.
    De ce? Pentru ca mi-a placut foarte mult primul volum si sunt foarte curioasa cum va decurge relatia dintre Austin si Shelby. In plus pot sa zic ca odata cu Shelby, m-am indragostit si eu de Austin, stiu e o prostie, dar imi plac foarte mult baietii cu accent britanic.

  17. Nume:Rofel Carla
    FB: Karla Rofel
    e-mail: karlyka_baby@yahoo.com
    Particip pentru „Adevar sau Provocare”
    Jocul Minciunii mi-a placut foarte foarte mult!A fost o carte usoara cu un subiect cuper interesant.Dar ce mi-a placut cel mai mult a fost ca este total diferita de serialul bazat pe carte.Eu ama ceatsa carte de vreo 5 luni..Dar tocmai acum catvea saptamani m-am apucat de ea si am terminat-o.Imi pare rau ca nu am citit-o pana acuma..mi-a placut la maxim!

  18. Nume: Niculie Andreea-Daniela
    Te urmaresc prin e-mail: jacqline_veve@yahoo.com
    Particip pentru „Adevar sau Provocare”
    Imi doresc foarte mult aceasta carte pentru ca sfarsitul primului volum m-a lasat intr-o ceata totala…
    Desi, la inceput nu am fost foarte hotarata daca sa cumpar sau nu primul vol din Jocul Minciunii, pentru ca urmarisem serialul si nu credeam ca ma mai poate surprinde cu ceva nou, nu m-am putut abtine si bine am facut!
    Primul lucru care m-a uimit a fost faptul ca Sutton moare chiar inainte sa se intalneasca cu sora sa Emma, iar acesteia ii revine sarcina de a afla cine este criminalul.
    Toata lumea pare suspecta (chiar si sora adoptiva, Laurel impreuna cu cele doua prietene, Madeline si Charlotte), iar Emma este si mai confuza in legatura cu ele, cand afla de la Ethan ca filmuletul cu strangularea lui Sutton, pe care ea il vazuse pe Youtube, fusese o farsa a celor trei.

  19. Nume:Ciofirdel Izabela
    Cartea dorita: Uneori, sub clar de luna
    FB:Izabela Laura
    e-mail:izabella_izabella2@yahoo.com
    Am citit primul volum inainte sa apara la Bravo a fost una dintre primele mele carti fantasy citite:D.Mi-a placut la nebunie numele de Austin la fel si momentul dintre cei doi de la sfarsit la care sincer nu eram convinsa ca o sa se intample.Sunt curioasa daca ia placut “minunata” sedere in tabara Canionul rosu si daca Shelby a reusit sa scape de mama ei vitrega:D.

  20. Nume:Dumbrava Diana
    Cartea dorita: Adevar si Provocare
    e-mail:love_kill6@yahoo.com
    Am vazut serialul inainte sa citesc cartea, dar inca odata cartea bate filmul.A fost interesanta si foarte amuzanta mi-a placut foarte mult cum Sutton povestea si faza cand Emma a ajuns la petrecerea Nishei si habar nu avea ce se intampla si toti credeau ca e Sutton.

  21. Nume: Husaru Simona
    Te urmaresc cu numele Simona Husaru(FB)
    Cartea dorita: Uneori sub clar de luna
    e-mail: pixiie_dust(at)yahoo(dot)com

    Primul volum nu mi s-a parut de nota 10 insa actiunea este dinamica si te tine in suspans. Mi-a placut faptul ca Shelby a trecut cu bine peste relatia subreda pe care o are cu tatal ei, tabara de reabilitare dandu-i o anumita forta interioara. Sunt curioasa ce se intampla in volumul 2 caci primul s-a terminat un pic cam in pom 😀

Lasă un răspuns

