Anunt!

Vreau sa va anunt ca am hotarat ca de acum incolo toate informatiile despre cartile, filmele, serialele etc  pentru adolescenti sa le regasiti aici pe acest blog, iar ceea ce tine de cartile pentru adulti, filme si alte lucruri sa le puteti citi aici : Andreea Blog.

Am decis sa fac aceasta separare pentru a nu aglomera acest blog cu lucruri pe care o mare parte din voi nu le doriti sau nu sunteti interesati de ele.

 Asa ca cei ce sunt interesati sa citeasca si altceva sunt bineveniti sa urmareasca si celalalt blog. Concursuri vor fi  in viitor, insa voi separa cartile de adulti pe blogul pentru adulti, iar cele pentru adolescenti vor fi regasite tot aici.

Acestea fiind spuse astept parerea voastra.

2 thoughts on “Anunt!

  1. Eu sunt interesata de tot ce inseamna carti, filme, seriale… asa ca am dat follow si pe celalalt blog si astept sa ma uimesti cu noutati pe care sa le vizionez sau lecturez cu placere 😀
    P.S. Capsunile sunt fructele mele preferate :))

  2. Era mai simplu toate pe un singur site, dar daca ai luat aceasta decizie, o sa te urmaresc si pe celalalt blog.

Lasă un răspuns

