Carti noi pe rafturile mele # 1

Am ales sa schimb denumirea rubricii pentru ca nu toate cartile prezentate erau primit prin posta sau curier. Asa  ca am decis sa schimb denumirea rubricii intr-una care sa reprezinte mai bine continutul.

Saptamana aceasta am reusit sa adaug colectiei mele inca trei carti, mai precis –

din colectia de romane de dragoste clasice ce apare miercurea impreuna cu ziarul Libertatea

Paunul alb de D.H.Lawrence

iar de la Libris mi-am cumparat

Programatorul divin de Robert J.Sawyer

Flashforward de Robert J. Sawyer

Voi ce carti noi v-ati mai luat/primit in ultima vreme?

7 gânduri despre „Carti noi pe rafturile mele # 1

  1. Am reusit si eu ieri sa-mi cumpar „Paunul Alb”, auzisem si eu de autor, cred ca am „Curcubeul” scris tot de el, in biblioteca :). Nu stiu pe cand o sa ma apuc sa citesc cartile din seria asta, de la ziarul Libertatea :(..

  2. Superbe achizitiile, nu stiu cand ai atata timp sa le citesti pe toate. Noroc ca nu mai esti la scoala, ca nu mai aveai timp.

Lasă un răspuns

