Recenzie: Poveste de iubire de Erich Segal

Titlu original: Love Story

Traducerea: Andrei Brezianu

Editura: Univers, Colectia Meridiane

Numar de pagini:176

Sursa cartii: primita din partea anticariatului online Coltul Colectionarului

Trebuie sa recunosc ca nu stiam mai nimic despre aceasta carte, aveam cunostinta despre existenta ei dar nimic mai mult. Am vazut filmul realizat dupa carte acum multi ani si nu pot spune ca mi-a ramas cumva in memorie ca ceva remarcabil, poate si pentru ca eram destul de tanara.

Despre autor pot sa va spun ca a publicat mai multe studii de lingvistica, a contribuit la scrierea catorva scenarii de film, insa cel mai mare succes ramana cartea de fata – Love Story.

Povestea este destul de banala – doi tineri studenti de conditii sociale diferite, el bogat, iar ea o fata modesta, se cunosc, se indragostesc si se casatoresc in ciuda faptului ca familia lui nu le acorda consimtamantul. Lucrurile merg pe un fagas normal, insa nu dupa mult timp Jennifer descopera ca sufera de leucemie, iar in final tanara femeie moare.

Sincer nu am avut cine stie ce asteptari, stiam povestea, vazusem filmul asa ca am zis ca nu e mare lucru mai ales ca este vorba despre o scriere destul de scurta. Surprinzator la sfarsit mi-am dat seama ca o carte atat de mica a reusit sa ma faca sa rad si in final sa plang, straniu, mai ales ca stiam ce avea sa se intample, totusi am plans…

As vrea sa dau citate, o multime, sunt multe replici ce m-au facut sa rad, dar sunt atat de multe si nici nu am avut inspiratia sa notez ceva, asa ca nu o sa o mai fac.

Va las in schimb trailerul filmului, poate va va atrage.

3 gânduri despre „Recenzie: Poveste de iubire de Erich Segal

  1. Interesant!
    Desi este un roman stereotip, faptul ca te-a facut sa traiesti cu adevarat povestea dovedeste ca este o carte care merita citita 🙂
    Sper sa am si eu ocazia sa o citesc, mai ales ca este o ocazie buna sa mai ies din sfera pov fantasy…

Lasă un răspuns

