In pregatire la editura Leda

Tahereh Mafi  

Spulbera-ma (Atingerea lui Juliette, vol. 1)

Traducere din limba engleză de: Shauki Al-Gareeb
ISBN: 978-973-102-437-0
Nr pagini: 352
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2012

Pret: 34.90 lei

„NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.

MINT,
e ceea ce nu-i spun.

EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.

TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.

Dar când oamenii mă ating, se întâmplă anumite lucruri.

Lucruri ciudate.

Lucruri rele.

LUCRURI FATALE.

Nimeni nu ştie de ce atingerea lui Juliette e fatală, dar Restauraţia şi-a făcut planuri legate de ea. Planuri de a o folosi ca pe o armă.
Însă Juliette are propriile ei planuri.
După o viaţă lipsită de libertate, ea descoperă în sfârşit forţa de a se răzvrăti pentru prima oară şi de a-şi găsi un viitor alături de cel pe care crezuse că-l pierduse pentru totdeauna.

 

„Obsesivă, intensă, emanând senzualitate. Sunt invidioasă. N-am putut s-o las din mână.” – Lauren Kate

Mafi, Tahereh

TAHEREH MAFI are 24 de ani şi s-a născut într-un orăşel din Connecticut, fiind mezina unei familii de imigranţi iranieni. În prezent locuieşte în districtul Orange din California. A absolvit Universitatea Soka din Aliso Viejo, California, şi este cunoscătoare a opt limbi străine. A călătorit în toată lumea, petrecându-şi un semestru în Barcelona, unde a avut posibilitatea să studieze literatura spaniolă.
Spulberă-mă este cartea ei de debut şi primul volum din trilogia Atingerea lui Juliette. Drepturile de traducere au fost deja vândute în 20 de ţări, iar studiourile Twentieth Century Fox au achiziţionat drepturile de ecranizare.

3 gânduri despre „In pregatire la editura Leda

  1. In sfarsit!!! Ardeam de nerabdare sa apara aceasta carte pentru ca au inceput sa-mi placa foarte mult distopiile. Descrierea e interesanta si ma bucur foarte tare ca au pastrat coperta originala. Erau curioasa in privinta titlului, voiam sa stiu cum il vor traduce si imi place mult. E chiar reusit.

Lasă un răspuns

