Rezultate concurs de fidelitate luna aprilie

Update:

El Kosta are 253 de comentarii. Le-am eliminat pe cele 14 lasate pe data de 1 mai. Pentru ca acest concurs lasa loc de multe nereguli si toata lumea este tenata sa triseze la acest gen de concurs, am decis sa anulez genul acesta de competitie.

Va fi totusi lunar un castigator, insa ales pe baza altor criterii;  vizite frecvente pe tot parcursul lunii, nu comentarii lasate in forta in ultimele zile sau ore de competitie. In cazul in care va fi egalitate se va lua in considerare si prezenta pe blog din lunile anterioare.  Premiul nu va mai fi facut public la inceputul lunii ci in ultima saptamana din luna respectiva.

Acest concurs este menit sa rasplateasca fidelitatea, constanta cititorilor pe o perioade indelungata de timp, nu alt ceva…

Castigatorul volumului trei din seria Instrumente mortale – Orasul de sticla de Cassandra Clare este:

El Kosta

Numar de comentarii 267. Pe locul doi Laurentzyu cu 204 comentarii. Din pacate nu am doua exemplare de oferit…

Felicitari!

Castigatorul este rugat sa-mi trimita pe mail la adresa ladypentesylea@yahoo.com datele necesare expediarii premiului (numele complet, adresa(strada, numar, bloc, scara, etaj, apartament, localitate, judet, cod postal) si un numar de telefon.

20 thoughts on “Rezultate concurs de fidelitate luna aprilie

  1. Felicitari, desi nu e prea corect. El Kosta a dat o tona de comentarii azi, pe 1 mai, cand competitia era deja inchisa. Comentariile de azi ar fi trebuit sa se puna pentru competitia urmatoare daca va mai fi, iar daca nu sa nu se puna. Sincer, nu e corect. Dar oricum felicitari.

  2. Felicitari, desi nu e prea corect. El Kosta a dat o tona de comentarii azi, pe 1 mai, cand competitia era deja inchisa. Comentariile de azi ar fi trebuit sa se puna pentru competitia urmatoare daca va mai fi, iar daca nu sa nu se puna. Sincer, nu e corect. Dar oricum lectura placuta.

    • Fidelitatea presupune a fi comentator pe intreaga perioada a concursului, adica 30 de zile, nu in ultimele 24 de ore sa lasi 200 de comentarii. As putea sa fac o recalculare si sa le numar la sange eliminand o groaza din ele de partea fiecaruia. Tocmai din aceasta cauza voi anula tipul acesta de concurs.

      • Alex, daca era vreo neregula puteam sa spun eu, nu trebuia sa te bagi tu. Bookish girl, imi cer scuze pentru ce s-a intamplat, nu trebuia sa mai dai verdictul inca o data!

      • Vreau ca lucrurile sa fie clare pentru toti cei interesati, imi pare rau ca nu pot sa multumesc pe toata lumea. Ma straduiesc ca lucrurile sa mearga cat mai bine si sa fiu impartiala. Nu ai de ce sa-ti ceri scuze. Daca gasesti interesant continutul blogului, te invit si la viitoare competitii.

      • Si imi cer scuze daca din cauza celor peste 200 de comentarii ale mele ai anulat acest gen de concurs! 😦

      • Nu numai din cauza ta am renuntat la acest tip de concurs, au mai fost si alti factori si nu trebuie sa-ti ceri scuze, nu ai incalcat nici o regula, pur si simpu sistemul meu de jurizare era slabut…

      • :), Scz cred ca am lasat din greseala si dupa ora 12 commentarii :), pai nu aveam de gand sa las 200 de comuri dar daca eu si cu Laurentzyu ne-am intrecut putin ce era sa fac? :D, In orice caz daca va uitati cu atentie am lasat comuri in fiecare zi de la inceputul concursului nu toate ieri, desi e adevarat ieri am lasat destul de multe, apropo bookish girl ai primit mailul meu?

      • da, l-am primit. Am vazut competitia dintre voi doi si uite asa m-am ales cu cea mai aglomerata zi, peste 700 de vizite…

      • nu l-am anulat, insa nu stiti pentru ce carte concurati si nu mai este atat de important cantitatea de commuri, ci constanta lor pe parcursul lunii. In concluzie daca lasi cate un comentariu la fiecare post pe parcursul unei luni ai sansa sa castigi o carte de la Leda.

  3. Mi se pare foarte buna decizia de a schimba regulile.
    Eu, de exemplu, nu prea particip la genul asta de concursuri tocmai din cauza regulilor care le permit celor „avizi” de castig sa triseze…
    Dar asta nu inseamna ca nu iti vizitez zilnic blogul sau ca nu il apreciez, doar ca evit sa-mi fac nervi vazand astfel de persoane… (care app, nu pot sa lege mai mult de 3 cuvinte intr-un comentariu…)

Lasă un răspuns

