La colet

A mai trecut o saptamana, pentru unii prima dupa vacanta de primavara si iata ca ne pregatim pentru inca o (mini)vacanta. Ce poate fi mai minunat decat mai mult timp pentru lectura sau orice altceva…

Dar sa trec la tema postului, ce carti noi am pus saptamana asta pe rafturile bibliotecii mele.

Spre recenzie de la editura Leda:

Adevar sau provocare de Sara Shepard

Restul sunt carti cumparate, dupa cum urmeaza:

Impreuna cu revista Click pentru femei – Villette vol.2 de Ch.Bronte

Le la libraria Libris Simbolul pierdut de Dan Brown

Iar de la Nemira:

Labirintul rozelor de Titania Hardie

Jumper oriunde, oricand de Steven Gould

Initiatul de K.Kurtz &D.Harris

Magicienii de Ch.Priest

Piramidele lui Napoleon de W.Dietrich

Inelul regilor de M. Buticchi

 

44 thoughts on “La colet

  1. „Magicienii” este foarte foarte misto! Am fost total surprinsa, e ca un labirint ametitor din care chiar si atunci cand iesi te simti inca uluit! Poate ca inceputul te prinde mai greu, dar pe masura ce citesti esti tot mai captivat de poveste. Pune-o printre primele pe lista 🙂

      • Da, si eu l-am vazut, dar dupa ce citisem cartea. Si a fost chiar o faza funny in legatura cu asta. Dupa ce am terminat romanul, eram atat de incantata de el incat m-am apucat sa ii povestesc despre el iubitului meu. Si cam pe la jumatatea povestirii mele, ma opreste si imi spune ca tocmai zilele trecute vazuse filmul la TV! Eu atunci am aflat ca a fost ecranizata cartea. L-am vazut si eu la scurt timp dupa aceea, dar evident ca tot cartea mi s-a parut mai buna. Banuiesc ca vei avea aceeasi parere, chiar daca ai vazut mai intai filmul..Abia astept sa-ti citesc recenzia!

      • Eu am vazut filmul si mi-a placut, iar pe urma am vazut si cartea pe site la Nemira asa ca mi-am zis ca trebuie sa o iau si fireste sa o citesc.O sa fie si o recenzie.

      • El Kosta, eu zic ca mai bine cauti cartea inainte! S-ar putea sa strici multe surprize! 😀

  2. Am citit „Labirintul rozelor” si este foarte draguta. „Simbolul pierdut” este un pic mai slabuta decat romanele lui Dan Brown care au precedat-o, insa ramane cu siguranta un thriller captivant. Lectura placuta!

  3. Si eu am primit azi Adevar sau Provocare insa sunt dezamagita ca are coperta indoita 😦 Sper sa imi remedieze problema cei de la Leda. Trecand peste, abia astept sa vad ce se mai intampla 😀
    Mersi ca mi-a amintit sa iau Villette volumul 2! Sincera sa fiu credeam ca apare luni. Nu stiu de ce traiam cu impresia asta.
    Frumoase achizitii!

  4. Am gasit si eu Villette…dupa indelungi cautari…sper ca in acest weekend sa am trimp de ele,pentru ca si prima e neatinsa…Astept review la ADEVAR si PROVOCARE!
    Pupici

    • Si eu sunt curios cum este „Jumper – Oriunde, oricand”. Am vazut filmul si mi-a placut foarte mult, iar anul viitor am vazut ca apare cel de-al doilea film din serie. Astept recenzia! 🙂

      • Filmul l-am vazut si eu pe ProTv si nici nu stiam ca sunt si carti, daraminte ca mai este o continuare.

      • Este o continuare numita „Reflex”, insa filmul se va numi Jumper 2. Eu stiu doar de acestea doua, nu stiu daca exista mai multe. Chiar o sa caut! 😀

      • Pai filmul e superb, am gasit un fragment din carte si l-am citit. Nici nu mi-am dat seama cand l-am terminat; e scrisa la persoana I, ceea ce mi se pare super cool, si incepe din start cu teleportari si un strop mare de actiune. O iubesc deja. Vreau sa o citesc si eu!

  5. Simona si eu am primit o carte cu un colt rup sau cu coperta putin mai mult stricata, dar n-am avut ce-i face. Cred ca posta este de vina.

    • Nu mi se par ein regula acest lucru fapt pentru care am vorbit cu cei in cauza si mi-au remediat problema 😀 Puteam la fel de bine sa dau mai mult bani si sa iau cartea din librarie intreaga. Insa cei de la Leda si elefant.ro observ ca sunt destul de prompti si rezolva problemele.

Lasă un răspuns

