Muzica pentru lectura

Nu toata lumea prefera sa asculte muzica in timpul lecturii. Unii citesc in liniste, altii cu muzica si sunt unii care nu au nici o problema legata de lectura in locuri publice sau zgomotoase.

 E prefer sa citesc in liniste sau uneori cu un fundal muzical in surdina, de preferinta numai orchestratie. Asa ca m-am gandit sa va arat ce fel de muzica ascult cand citesc. Sunt cateva piese reprezentative ale unor artisti.

Ce parere aveti si voi ce fel de muzica ascultati cand cititi?

21 de gânduri despre „Muzica pentru lectura

  1. Eu pot sa citesc chiar daca in jurul meu este zgomot de accea de multe ori citesc in autobuz si tramvai. Nici muzica nu ma deranjeaza, insa, uneori, tind sa fredonez si concentrarea mea se evapora. 😀

  2. Imi plac mult piese alese de tine…sunt asa de calmante. Mie-mi place linistea, de obicei citesc seara, inainte de culcare sau pe zi, in vacante. Insa uneori mai pun si eu ceva muzica clasica, parca da un alt aer povestii…

    Daca citesc in autobuz, pana ajung acasa uit tot. Ba vorbeste vecinu’ de scaun cu cineva, ba da soferu’ muzica prea tare, ba pune cate-o frana…mult mai bine acasa!

    `miku

  3. Eu de obicei citesc doar acasa, in camera mea, rar la scoala sau prin autobuz. Dar tot timpul ascultand muzica, pentru ca linistea ma face sa ma simt singura si nu ma simt bine. Nu ascult o muzica anume, doar ce am in playlist in momentul respectiv, pentru ca oricum nu aud nimic din ce canta. Cand ma concentrez pe ceva, nu mai observ nimic din ce se intapla in jurul meu…astfel ca daca ma intrebi ce melodie doar ce s-a terminat, n-am nici o idee. Insa niciodata nu citesc cu televizorul deschis, pe orice program o fi. Pur si simplu nu pot sa-l ignor..imi atrage atentia si nu mai stiu ce citesc..

  4. Eu prefer sa citesc in liniste..un paradox,pentru ca nu suport linistea..poate de aceea citesc fix atunci cand simt nevoia sa me detasez de toti si de toate..Muzica aleasa de tine insa mi se pare chiar potrivita, imi plac mai ales primele doua variante.

  5. Eu una nu pot sa citesc afara in locuri publice, am incercat dar ma deranjeaza agitatia si zgomotul din jurul meu asa ca ma limitez la a citi acasa in liniste si pace.
    Nu am o problema cu muzica atata timp cat e ceva linistit, calm si fara versuri,ceva in genul melodiilor pe care le-ai postat si tu.

  6. Prefer sa citesc in liniste. Pot sa ma concentrez mai bine cand nu sunt deranjat de absolut nimic. Imi place muzica, dar orice as face nu pot inceta din a fredona melodiile (cele care imi plac), fapt care nu ma ajuta deloc cu lectura.

Lasă un comentariu