La colet…

Au mai trecut doua saptamani de la ultimul post „la colet”, in acest timp mi-am mai cumparat cateva carti, in mare parte impreuna cu ziare sau reviste si am si primit o carte de la editura Leda, dar mai bine sa va prezint cartile.

Pentru recenzat am primit de la editura Leda, volumul 2 din seria Madison Avery – Moarta si inviata de Kim Harrison.

De pe magazinul virtual All Shop mi-am luat seria de carti aparuta cu ziarul Adevarul, Razboi si pace de Lev Tolstoi.

Impreuna cu revista Click pentru femei au aparut Jane Eyre de Ch.Bronte si Villette vol.1 tot de Ch.Bronte, pe care sigur ca mi le-am cumparat.

Din colectia de carti romantice ce apare cu revista Libertatea pentru femei mi-am cumparat romanul Regele furtunilor de Amanda Scott. Iar din colectiade carti aparute cu revista Bravo mi-am luat  romanul Clubul V de Kate Brian.

Cam asta este tot. Voi ce carti v-ati mai luat sau ati primit in ultima vreme?

33 thoughts on “La colet…

  1. Minunate cartile 😀 Mai ales cele de la reviste! Mi-am luat si eu Regele furtunilor! Pare interesanta, inca nu am avut timp sa ma apuc de ea. Am reusit sa imi iau Ratiune si Simtire de Jane Austen azi, caci o ratasem 😀

  2. Frumos! De mult timp nu am mai primit niste colete cu multe carti:)) Cred ca ar fi momentul sa mai pun niste comenzi!:D
    Lectura placuta!;)

Lasă un răspuns

