Recenzie:Chimie perfecta de Simone Elkeles

Titlu original: Perfect Chemistry

Traducerea: Carmen Ion

Editura:Leda

Numar de pagini: 413

ISBN: 978-973-102-440-0;978-973-102-441-7

Sinopsis:

La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.

Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?

Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.

Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.

Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.

Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…

Nu sunt multe lucruri de spus despre romanul acesta, pur si simplu se citeste si se savureaza… Este o poveste de dragoste frumoasa care va va atinge sufletele. Ar fi pacat sa nu cititi aceasta carte daca veti aveti ocazia.

Nu este o capodopera literara, nu abunda in lucruri inteligente spuse intr-o maniera filozofica, pur si simplu este o poveste de iubire ce merita citita.

Actiunea este povestita pe rand de ambele personaje principale, deci ofera o perspectiva mai larga asupra evenimentelor. Daca vreti sa va spun ceva despre stilul literar, despre limbaj  sau alte elemente tehnice, ei bine nu am habar. Nu am avut timp sa ma concentrez pe lucrurile acestea, am fost prea prinsa sa urmaresc firul actiunii.

Recomand romanul tuturor, fie tineri fie mai putin tineri, fete sau baieti (nu este un roman siropos de dragoste).  Daca merita sa cumparati cartea, eu zic ca da, este genul acela de carte pe care o vei reciti cu placere peste zece, douazeci de ani…

21 thoughts on “Recenzie:Chimie perfecta de Simone Elkeles

    • Nu obisnuiesc sa povestesc actiunea cartilor, cred ca este mai important sa spun ce sentimente mi-a trezit lectura respectiva, este posibil sa nu fiu pe aceeasi lungime de unda cu cel ce o citeste, dar eu doar imi exprim opinia ca un oricare alt cititor, nu sunt critic de profesie…

      • Cred ca asta e chiar o idee buna, asa nu mai strici surpriza cititorului, daca ii povestesti toata cartea nu mai are mare farmec

    • Daca scrii tot ce se intampla in carte, strici placerea cititorului. De multe ori am vazut astfel de recenzii care mi-au stricat lectura unei carti bune destainundu-i sfarsitul sau spunand momente importante. 😦 Bravo pentru recenzie! 😀

      • Eu nu citesc prea multe recenzii! Le citesc doar pe cele ale caror carti nu le am sau care vreau neaparat sa le citesc! Cele ale cartilor pe care le am si stiu ca urmeaza sa le citesc incerc sa le evit.

  1. Si eu am citit-o si merita. Da, astept volumul doi de cand am vazut trailerul :)). Si, da, este mai importanta opinia ta nu sa spui ce se petrece in carte. Idem.

  2. Este mai bine sa nu ne spui ce se intampla in carte..cu ocazia asta ne trezesti si mai mult interesul si ne faci sa ne dorim sa o citim cat mai curand!

  3. Andreea, am vazut pe GR ca ai terminat „Cele treisprezece motive”. Bravo, bravo! 😈 Pe cand recenzia?? Mor de nerabdare. Spune-mi te rog ca o vei posta!! 😐
    Nu ma dezamagi. 😆

  4. M-ai convins si pe mine! Deja pot spune ca imi place. 😀 Pacat ca cei de la LEDA au pus peisajul acela din spatele lor, ar fi fost mai frumoasa asa, simpla. 🙂

Lasă un răspuns

