My Weekly Book

A venit in sfarsit timpul sa organizez primul concurs de pe acest blog. Concursul este posibil datorita unei persoane care prefera sa isi pastreze anonimatul si care mi-a oferit 2 exemplare ale romanului When the Sea is Rising Red de Cat Hellisen. Unul pentru recenzare, unul pentru concurs. Deoarece „persoana care…” suna oarecum impersonal si distant, o s-o numesc Zana cea Buna. Daca Cenusareasa avea voie sa aiba una, de ce sa nu am si eu 🙂

Deci, ii multumesc din suflet Zanei Bune pentru ca mi-a oferit sansa de a citi o carte superba si posibilitatea de a organiza un prim concurs. Mai ales ca gestul ei a fost unul absolut surprinzator, extrem de generos si lipsit de orice interes, pretentie, cerinta sau orice altceva. A facut pur si simplu un gest minunat oferindu-mi aceasta surpriza. Inca ma gandesc cum as putea vreodata sa o surprind la fel…

Vezi articol original 198 de cuvinte mai mult

15 gânduri despre „

Lasă un răspuns

