Recenzie:Bloody Valentine – Trei povesti de iubire de Melissa De La Cruz

Titlu original: Bloody Valentine

Traducerea: Madalina Andrei

Editura: Leda

Numar de pagini: 176

ISBN: 978-973-102-426-4

Sinopsis:

Cei cu Sânge Albastru au puteri care merg dincolo de înţelegerea umană. Dar atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar aceşti vampiri nemuritori, nu deţin un control deplin.
În Bloody Valentine — Trei poveşti de iubire, trei cupluri îşi împărtăşesc dragostea şi trăiesc momente fericite împreună, indiferent că sunt atotputernici vampiri sau fiinţe cu Sânge Roşu: o tânără vrăjitoare vindecă inima frântă a lui Oliver, Allegra se îndrăgosteşte de o fiinţă umană, iar Schuyler şi Jack îşi unesc destinele într-o nuntă ca-n poveşti.
Romantism, senzualitate, speranţă, iubiri interzise, pasiuni care înving timpul, dar şi trădări, comploturi, mister!
Pregătiţi-vă să fiţi iremediabil cuceriţi!

Dupa cum o spune si titlul cartea contine trei povesti de iubire ce au legatura cu seria Sange Albastru a autoarei Melissa De La Cruz.  Mai precis in prima povestire protagonist este Oliver, in a doua cunoastem istoria parintilor lui Schuyler, Allegra si Bendix, iar a treia contine povestea casatoriei lui Schuyler cu Jack.

Cartea poate fi citita si independent de serie pentru ca nu necesita anumite cunostinte anterioare, deci poate fi o lectura placuta pentru cei ce iubesc romanele paranormal romance, insa pentru cei ce urmaresc seria Sange albastru as zice ca este o lectura mult mai placuta. Asta avand in vedere ca sunt familiarizati cu personajele si relatiile dintre acestea.

 

20 de gânduri despre „Recenzie:Bloody Valentine – Trei povesti de iubire de Melissa De La Cruz

  1. Pare o carte foarte interesanta..eu una nu sunt pentru romanele paranormale,insa romantismul m-a cucerit si de data aceasta!

    • Romanele paranormale imi plac la nebunie. Majoritatea au un strop de romantism, sau altceva. Nu sunt doar paranormal in stare pura. Cred ca daca ai incerca mai multe carti din acest gen te-ar cuceri si ai deveni independenta. 😀

  2. Sincer sa fiu si mie mi-a placut cat de cat cartea, dupa mine ar primi nota 8/10, nu pot spune nici ca a fost foarte buna, in orice caz cel mai tare mi-a placul ultima poveste

  3. Mie mi-a placut cel mai mult povestea Allegrei! Cred ca as fi preferat ca toate cele trei povesti sa fie ale unor personaje secundare, pe care in volumele seriei nu s-a pus accentul prea mult, pentru a le putea cunoaste mai bine si pentru a vedea povestea si prin ochii altor personaje.

  4. Am cumparat-o si mi-a lacut la nebunie desi nu am citit inca seria Sange Albastru. Cred ca ar fi fost pacat sa nu o cumpar la un asemenea pret. Si mie tot ultima mi-a placut cel mai mult, dar mi-a placut si prima cu vrajitoarea.

Lasă un răspuns

