O noua viata de Mary Jo Putney recenzie

Titlu original: Loving a Lost Lord

Traducerea: Ruxandra Tarca

Editura: Lira

Numar de pagini: 368

ISBN: 978-606-600-476-3

Aceasta carte este prima din seria „Destine Nobile” a autoarei americane Mary Jo Putney. Trebuie sa recunosc ca nu am avut nici un fel de informatii despre aceasta autoare, asa ca mi-am cumparat  cartea la intamplare. Singurul lucru care m-a atras a fost coperta care mi s-a parut tare draguta.

Fireste, ulterior am facut cateva cercetari pe internet si am aflat ca autoarea  are publicate o multime de carti de acest gen, chiar si cateva pentru adolescenti, iar munca i-a fost rasplatita cu cateva premii dealungul timpului.

Povestea:

Adam este un tanar ce sufera un accident pe mare in urma caruia isi pierde memoria.

Mariah Clark este proaspata proprietara a conacului Hartley, domeniul fiind castigat de tatal acesteia la un  joc de carti, insa de curand fata a primit vestea ca tatal ei a fost ucis de talhai. Asa ca Burke, fostul proprietar vede in acest aspect sansa de as recupera pamaturile casatorindu-se cu Mariah. Insa aceasta nu il simpatizeaza si isi doreste cu orice pret sa scape de avansurile acestuia.

In clipa in care Mariah il gaseste pe Adam, o idee salvatoare ii incolteste in minte si astfel il prezinta  tuturor ca pe sotul ei intors de curand acasa.

Din acest moment lucrurile incep sa se complice.

Parerea mea:

Trebuie sa va spun ca mi-a placut aceasta carte mai mult decat m-as fi asteptat. Desi nu sunt o impatimita a genului, recunosc ca uneori citesc si astfel de carti, in scop terapeutic, iar de aceasta data am avut placerea sa descopar o carte care chiar m-a surprins in mod placut.

Acesta este un roman scris intr-un ritm alert, evenimentele se succed cu repeziciune si nu iti creaza acea stare de plictiseala.

Avem rasturnari de situatii, mister, o poveste de iubire, deci zic eu ca o sa va placa.

„O noua zi” este un roman destul de complex, mie personal nu mi-a creat impresia ca mi-am pierdut timpul citind aceasta carte.

8 gânduri despre „O noua viata de Mary Jo Putney recenzie

    • da sunt patru, la noi au aparut numai trei pana in prezent si asa este in prima este povestea lui Adam, in a doua este povestea lui Randall si a Juliei, a treia o are in prim plan pe sora lui Adam, Kiri, iar ultima este cea a lui Windham.

    • cartile aparute la noi, in aceasta colectie, sunt; o noua viata, umbrele trecutului si pasiune si onoare. A patra carte din serie nu a aparut inca la noi, poate o vor scoate in viitor cei de la Lira.

Lasă un răspuns

