La colet

Pentru ca am avut probleme cu pc-ul in ultima vreme, multe probleme… care sper sa se fi rezolvat.In fine am strans ceva carti pe care vi le voi arata astazi.
De la editura Leda

Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter

Printul mecanic de Cassandra Clare

Naluca si naucul de Stacy Kade

Elixirul vietii de Kenneth Oppel

Din colectia de romane de dragoste ce apare impreuna cu revista Libertatea pentru femei

Compromisul inimii de Mary Jo Putney

Iar de la Coltul Colectionarului

Poveste de iubire de Erich Segal

Trandafiri pentru ea de Julie Garwood

Fieva mila de pacatos de Mark Daniel

Sclava Isaura de Bernardo Guimaraes

Poveste despre doua orase de Charles Dickens

Logodna de primavara de Guy Chantepleure

Pentru totdeauna de Barbara Cartland

 

Cam atat am strans in ultima vreme. Voi ce carti v-ai mai luat sau primit?

 

7 gânduri despre „La colet

  1. Si eu am facut rost de Naluca si Naucul si Printul Mecanic 😀 Abia astept sa le citesc.
    Arata interesant cartea Compromisul iubirii. Sa ne spui cume ste dupa ce o citesti ;D

Lasă un răspuns

