Castigator concurs de fidelitate luna februarie

Castigatoarea este Ioana Alexandra cu 123 de comentarii. Astept sa-mi trimiti pe mail(ladypentesylea@yahoo.com) datele(numele complet, adresa postala, numar de telefon) pentru a-ti trimite cartea.

Si fireste de azi incepe concursul pentru luna martie, premiul fiind Blestemul Focului de C.Neill.

9 gânduri despre „Castigator concurs de fidelitate luna februarie

  1. buna!!!sunt noua pe blogul tau…l-am gasit de curand si vreau sa iti spun ca ma bucur ca l-am gasit:X:X:X
    mi se o idee destul de interesanta acest concurs…
    multe felicitari din partea mea;)

Lasă un răspuns

