La colet

Saptamana aceasta am primite mai multe pachete cu carti, in cea mai mare parte cumparate, iata despre ce este vorba:

de la editura Leda am primit pentru recenzare volumul Blestemul Focului de Chloe Neill, primul din seria Elita Intunecata

De la editura Nemira mi-am cumparat primul volum din seria Cantec de gheata si foc – Urzeala tronurilor de George R.R. Martin

De la editura Lider mi-am luat doua carti, Casatorie scandaloasa de Johanna Lindsey si Doua orfeline de Adolphe D’Ennery

Iar de la Polirom mi-am luat: Iubita locotenentului francez de John Fowles, Cititorul de Bernhard Schlink si Valul pictat de W.Somerset Maugham.

Cam acestea sunt ultimele achizitii si pentru ceva vreme nu cred sa mai cumpar carti. Voi ce carti v-ati mai cumparat/primit in ultima vreme?

19 thoughts on “La colet

  1. Abia astept sa ne spui cum e Urzeala tronurilor, parca as vrea sa citesc, dar sincer, la cat costa, am nevoie de muuulte pareri pozitive despre carte ca sa ma convinga :))

  2. Ramona sunt de aceeasi parere,asa ca astept cu mare nerabdare si marit interes o recenzie la Urzeala Tronurilor din parte Andreei.

      • Nu am ce sa-ti spun in mod deosebit, mi-am facut un blog, am lucrat constant la el si dupa un an si jumatate am obtinut si aceasta sponsorizare. Daca urmaresti comentariile de pe blogul editurii leda vei intelege care este procedura actuala de selectie. Eu nu pot sa-ti dau foarte multe detalii.

      • si cum faci, iti dau ei cartile si tu le citesti, apoi le faci recenzie ? sunt si eu interesata de acest lucru. sper ca nu te inebunesc :3

      • Fiecare sponsor are propriile-i conditii, editura Leda ofera bloggerului doua expemplare, unul pe care trebuie sa-l dea in cadrul unui concurs si celalalt pe care trebuie sa-l citeasca si sa-l recenzeze. Acesta ii ramana bloggerului. Despre cum poti obtine o astfel de sponsorizare poti trimite un mail adresat departamentului de PR al editurii, eu nu am ce sa-ti mai spun.

Lasă un răspuns

