Carti noi, carti vechi…

De ceva vreme vroiam sa va intreb despre locurile de unde va cumparati carti. Sigur ne dorim carti noi, frumoase, cu coperti lucioase si frumos colorate, insa nu ne permitem mereu sa le luam pe acelea.

 O alta optiune sunt cartile imprumutate de la biblioteci sau de la cunostinte, insa nu este tocmai comod. In plus eu mereu mi-am dorit ca acea carte pe care aleg sa o citesc sa fie a mea, sa nu ma simt presata de faptul ca trebuie sa o inapoiez la o anumita data sau sa stau cu frica ca o indoi sau doamne fereste o murdaresc…

Asa ca am ajuns la varianta cartilor din anticariate, mereu poti da o raita printre rafturi si sa-ti alegi mai multe volume la preturi foarte mici. Uneori gasesti carti care nu au mai fost editate de multa vreme. Din pacate la mine in oras a fost inchis si ultimul anticariat asa ca am ajuns  magazinele virtuale. Unul de la care am cumparat cateva titluri a fost Coltul Colectionarului si nu am fost dezamagita. Daca sunteti si voi interesati de cartile ceva mai vechi, puteti sa va aruncati un ochi prin oferta magazinului, nu se stie ce carte va va atrage atentia.

 Deci voi va luati carti din anticariate sau nu?

17 thoughts on “Carti noi, carti vechi…

  1. Eu de obicei cumpar cartile de pe internet, rareori cand reusesc sa merg intr-o librarie sau targuri de carte…Ma mai delectez prin cartile din Kaufland, insa nu prea cumpar ca is prea scumpe:D

    • Si eu prefer cumparaturile online, obisnuiam sa-mi iau carti si din anticariatul din oras, dar a fost inchis. :Librariile le vizitez doar ocazional si cumpar numai daca sunt la reducere.

  2. Mie imi place mult Anticariatul Antic Ex Libris. Acolo gasesc carti vechi, carti noi si carti in limba engleza la niste preturi exceptionale. In rest cumpar de pe internet sau de la libraria Mihai Eminescu unde au carti in engleza ceva mai ieftine,

  3. si eu tot de la Anticariatul Antic Ex Libris imi iau carti. sunt muult mai ieftine si unele sunt in stare foarte buna:) cand au loc targurile de carte Bookfest si Gaudeamus sunt prezenta:D si mai cumpar cand sunt oferte. cam atat..:D

  4. majoritatea cartilor le-am cumparat on line, sunt oferte mai bune decat in librarii…si-mi mai clatesc ochii prin hypermarketuri…cat despre anticariate, stiu unul singur in Pitesti, dar n-am intat pe acolo, in urma cu ceva ani erau mult mai multe…si cartile mai ieftine

  5. Eu prefer cartile noi, chiar daca si cartile vechi au spiritul lor. Cand ma intereseaza ceva special cumpar si din anticariate, dar totusi prefer cartile iesite proaspete din tipar.

    • si eu prefer cartile noi, dar nu imi permit de fiecare data sa le si cumpar:( asa ca mai iau si vechi, dar numai daca sunt in stare f. buna!!

  6. Era un timp cand le cumparam online, imi era mai usor insa in prezent prefer sa merg prin Carturesti si sa caut tot ce vreau pe acolo, anticariate nu stiu pe unde exista la mine si as vrea tare mult sa gasesc si eu unul. Iar cand prind uneori oferte bune pe Okazii.ro profit de ele. Chiar astazi mi-am luat o carte prin intermediul acesta.

  7. Eu de cand ma stiu mi-am cumparat toate cartile, chiar si cele pentru scoala…Cat despre anticariate, well, la mine in oras nu sunt 😦

Lasă un răspuns

