Concurs Leda – Stingerea de R.Caine

Daca doriti sa castigati un exemplar din  Stingerea – Vampirii din Morganville de R.Caine, atunci trebuie sa-mi lasati un comentariu la acest post in care sa-mi spuneti care este personajul vostru preferat din serie si de ce ( in cateva cuvinte, nu trebuie sa faceti compuneri elaborate).

Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti si va fi anuntat pe blog pe 27 februarie.

 

34 de gânduri despre „Concurs Leda – Stingerea de R.Caine

  1. Normal ca imi place de Claire. E o ata de treaba, curajoasa cu o viata plina de peripetii si care traieste o poveste de dragoste frumoasa.
    Nemuritorii.. adica seria cu Evermore sau alta?

  2. Cel mai mult imi place Shane pentru ca este amuzant, prietenos, curajos si si-ar da si viata pentru a-si proteja prietenii si oamenii pe care ii iubeste. Cateodata Shane pare arogant dar dupa ce-i cunosti povestea, iti dai seama ca el doar incearca sa treaca mai usor peste traumele din trecut.

  3. Cel mai mult imi place personajul lui Shane,deoarece mi se pare un tip pe cinste,uneori arogant,si imi place foarte mult ca protejeaza oamenii pe care ii iubeste.

  4. stiu, toata lumea spune Claire, dar si mie tot ea imi place, este foarte matura pentru vartsa ei, foarte curajoasa si altruista, nu se gandeste nici o clipa la viata ei,la siguranta ei, e capabila sa-si sacrifice viitorul pentru a-si ajuta prietenii si locuitorii orasului, accepta protectia tocmai pentru a-i salva pe Shane si pe Eve care nu beneficiaza de siguranta.

  5. Pai..mie imi place de Myrnin…pentru el imi aduce aminte de mine..eu sunt cea mai yu-hu din clasa si din familie, dar nu chiar asa, doar un pic. Ies in evidenta, ca Myrnin..:))

  6. Pesonajul meu preferat este Michael Glass pentru ca este protector in privinta prietenilor si responsabil.Chiar daca acest lucru la determinat sa devina ceva ce ia afectat viata pentru totdeauna.

  7. Cel mai mult m-a impresionat Claire pentru ca are o fire puternica si a supravietuit in Morganville mult mai bine fata de uni care s-au nascut acolo.

  8. Cel mai mult imi place de Amelia.Este o fire rece ce face orice pentru a tine orasul in picioare si cand spun orice, inseamna ca ar omora pentru asta desi se straduieste sa fie pace intre vampiri si oameni.

  9. Este clar ca personajul meu preferat din serie este nimeni alta decat Claire Danvers.Imi place de ea pentru ca este foarte puternica , nu se teme de intuneric si ar face orice pentru a-si putea proteja prietenii si iubitul…

  10. Claire Danvers ,ea mi se pare o persoana atat de cristalina, de sincera si in acelasi timp si puternica reusind sa supravituieasca in Morganville si aparandu-si prietenii si avand in vedere toate pericolele, a decis sa ramana alaturi de cei iubiti.

Lasă un răspuns

