Haaapciu!

Da stiu am lipsit zilele astea de pe blog si cel mai probabil voi ma absenta putin. Stiu v-am promis recenzii la tot ce am citit, stiu, stiu…dar sunt gripata atat eu cat si cel mic si nu prea am inspiratie pentru scris.

Asa ca va rog sa ma scuzati si promit sa revin in forta in  cateva zile.

14 gânduri despre „Haaapciu!

  1. pentru asta te scuzi????????????!!!!!!!!! eu saptamana trecuta am avut 40 de grade… nici acum nu prea mi-a trecut si tu pentru asta te scuzi????? andreea, uite, mai bine stai bine in patul tau cald, ca daca nu, racesti si mai tare… nu iesi afara, bea ceaiuri… eu nu am ascultat prea tare, si… uite… si nu uita, lumea te asteapta! fii fara nicio grija!

    Insanatoseste, apoi mai discutam! 🙂
    ( atentie! primele cateva randuri erau pe ton glumet, nu te supara!) :*

Lasă un răspuns

