2XLeapsa

Leapsa primita de la Elena

5 lucruri/persoane care te scot din sarite:

Gheata pe strazi

Comunitarii care te ataca pe stada

O anume doamna care lucreaza la posta

Si ar mai fi dar ma opresc aici.

5 lucruri/persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat:

Muzica

Cititul

Ceaiul

Un film bun

O baie fierbinte plina cu spuma

 5 motive pentru care iti place iarna:

Nu imi place iarna!

5 motive pentru care vrei, totusi, sa vina vara:

Nu am nici un motiv special sa astept vara

5 lucruri pe care le-ai invatat de la prietenii tai:

Nu am prieteni ci doar amici/cunostinte

Si leapsa merge la:

Cine o vrea o poate lua.

Si inca una de la Adriyann

1.Imi poti spune: Andreea

2.Mi-ar placea sa ma numesc: Alice

3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi:  Bella Swan

4.Melodia mea preferata este:  Nu am o melodie preferata

5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Sambata

6.Imi e dor de: bunica si mama

7.Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: uf, sunt multi

8.Urasc scoala pentru ca:  nu o urasc, nu am de ce

9.Imi place scoala pentru ca: nu mai e cazul

10.Culoarea mea preferata e: maro

11.Partea preferata a zilei pentru mine e:  noaptea

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri?  De toate

13.Mi-ar placea sa locuiesc: în Marea Britanie

14.Azi sunt fericit pentru ca: am ce citi

15.A fost un cosmar sa vad:  prefer sa nu vorbasc despre asta…

16.As vrea sa: fie primavara

17.Mi-ar placea sa existe: pestisorii aurii

18.As vrea sa lucrez in domeniul: –

19.Daca as avea o putere ar fi: Telechinezia

20.Imi place numele: Alice

21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: stiu sa fie discreti si solidari

22.Citatul meu preferat este: nu am un citat preferat

23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: iubirea

24.As vrea sa pot: calatorii in timp

25.Viata e frumoasa pentru ca: ipotetic ai sansa sa-ti creezi propriul destin 

26.Planul meu secret e sa: –

27.Imi place serialul:  plac serialele: True Blood, The Secret Circle, The Vampire Diaries.

28.As vrea sa scriu despre: –

29.Vreau sa iti spun ca: –

31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: nu mai merge la nimeni, decat daca vrea cineva sa o preia.

16 gânduri despre „2XLeapsa

  1. Da, o doamna mai „deosebita” la posta am si eu…nu o sa uit niciodata cati nervi mi-a facut si cat m-am enervat in ziua aceea >.<
    Interesante raspunsurile si dragute cele 2 lepse.

Lasă un răspuns

