Vise de Sucub de Richelle Mead recenzie

 

 

Vise de sucub (Succubus Dreams)

Autor: Richelle Mead

Traducerea: Mariana Piroteala

Editura: Leda

Data: 2011

ISBN: 978-973-102-359-5

Nr. de pagini: 379

Citita in : noiembrie

Limba: romana

Cartea poate fi cumparata de aici:

Leda, Libris, Elefant (Ro)

Book Depository (eng)

Sumar:

Georgina Kincaid, sucubul responsabil cu zona Seattle, e bântuită de vise stranii, vise din care dimineaţa se trezeşte secătuită de energie, deşi se pune din nou pe picioare cu o mulţime de aventuri de-o noapte. Hotărâtă să afle ce se petrece, îşi uneşte forţele cu cele ale îngerilor şi demonilor din tainica lume supranaturală a oraşului Seattle pentru a afla adevărul.

 

„O nemuritoare frumoasă şi obraznică… suspans, crime şi mult sex fierbinte!” – Mario Acevedo

„Amestecul de mister supranatural, poveste de dragoste şi un sucub haios este extrem de amuzant.” – Locus

„Incitantă, spirituală, sexy, uimitoare, m-a captivat de la prima pagină.” – Cheyenne McCray

„Mead combină suspansul romantic cu o notă proaspătă de paranormal, cu accente erotice.” – Booklist

 

Despre carte si autor:

Acesta este al treilea volum din seria Georgina Kincaid a autoarei de urban fantasy Richelle Mead.

RICHELLE MEAD este o autoare americană de urban fantasy, atât pentru adulţi, cât şi pentru adolescenţi. A urmat cursurile Universităţii din Michigan şi are un master în Religie comparată. În 2007, a debutat cu două serii, una pentru adulţi, seria Georgina Kincaid (Tristeţi de sucub şi Nopţi de sucub sunt primele 2 volume din serie apărute deja la editura LEDA) –, iar cealaltă pentru tineri, Academia Vampirilor, al cărei prim volum dă şi titlul seriei. În anul următor, lansează cea de-a treia serie de autor, Dark Swann Series. Succesul rapid al cărţilor ei îi impune un ritm alert de publicare, până în prezent având în portofoliu nu mai puţin de zece titluri din cele trei serii menţionate şi ocupând poziţii de top pe New York Times Bestseller List. Originară din Michigan, unde s-a născut în 1976, Richelle locuieşte în prezent la Seattle, împreună cu soţul ei şi patru pisici.

 

Povestea:

In acest volum Georgina Kincaid sucubul responsabil cu zona Seattle este bantuita de vise stranii ce o secatuiesc de aproape toata energia. Desi la inceput da vina pe viata ei plina de evenimente stresante, incet incepe sa-si dea seama ca ceea ce se ascunde in spatele misterioasei “boli” este mult mai grav.

Asa ca impreuna cu prietenii ei descopera cine este vinovat de aceasta stare mai mult decat neplacuta.

 

Opinia mea:

Mi-a placut mult acest volum, de fapt imi place cum scrie Richelle Mead. Imi plac personajele, limbajul, cursivitatea textului si complexitatea povestii. Imi place felul in care combina elementele de urban fantasy cu alte genuri, iar ceea ce conteaza este ca-i reuseste foarte bine acest lucru. Rezultatul fiind o serie foarte bine scrisa.

Recomand aceasta carte si serie, insa numai cititorilor adulti pentru ca totusi sunt cateva pasaje pe care ochii unui minor nu ar fi cazul sa le citeasca.

Despre carte pe Goodreads

Pagina Autoarei

11 gânduri despre „Vise de Sucub de Richelle Mead recenzie

  1. am citit primele doua volume si mi-au placut mult. acum sunt nerabdatoare sa-l citesc si pe acesta. am auzit ca ar fi cel mai bun din serie de pana acum:)

  2. cei care n-au citit primele volume pana acum ar trebui sa o faca:D este o serie superba, una dintre cele mai bune de la Leda (dupa parerea mea)

  3. saptamana trecuta am terminat si eu de citit volumul asta si mi-a placut la nebunie, asa cum ma si asteptam:))
    totusi imi pare rau ca Georgina nu mai e cu Seth…

Lasă un răspuns

