La colet

In ultimele doua saptamani au reusit sa strang patru carti asa ca m-am gandit sa le pun intr-un post. Iata si despre ce titluri este vorba.

De la editura Leda am primit sapatamana aceasta volumul 5 din seria Georgina Kincaid – Taine de sucub de Richelle Mead si volumul unu din seria Uratii – Uratii de Scott Westerfeld.

Multumesc editurii Leda pentru aceste carti.

Din colectia de romane de dragoste ce apare impreuna cu revista Libertatea pentru femei mi-am luat volumul 2 din seria O iubire imposibila de Mary Jo Putney (primul volum l-am ratat asa ca il voi cauta pe site-uri, poate il gasesc pe undeva).

Si marea mea descoperire a fost sa gasesc romanul O zi din sapte de Lauren Oliver la chioscul de ziare din colt,  la incredibilul pret de 13 lei.

16 gânduri despre „La colet

    • era pe taraba impreuna cu Legaminte de Allie Condie, fara ziar, cand am aflat cat costa am luat-o fara comentarii, douazeci de minute mai tarziu s-a dus o amica sa si-o ia si ea si nu a mai gasit-o, iar pe cine am intrebat daca a vazut-o pe undeva pe taraba sau la vreun chiosc de ziare…nimic, sunt singura care le-a vazut pana acum si sunt curioasa daca a mai gasit cineva cartile la pretul asta.

  1. Frumoase carti, lectura placuta sa ai! O zi din sapte am citit-o si eu, felicitari pentru achizitia ei. Oare cartea Legaminte era la acelasi pret?

  2. Am Taine de sucub si cartea de la Libertatea pentru femei. WOW, ce dragut, si eu as vrea sa citesc cartea O zi din sapte.. poate o gasesc si eu la chiosc ;))

Lasă un răspuns

