La colet

Da stiu nu este vineri, insa acum am ce sa va arat. Vineri aveam numai cartea de la Leda asa ca am zis sa mai astept putin sa va mai arat cate ceva. Deci,

de la editura Leda am primit volumul 4 din seria Micutele Mincinoase – Incredibil de Sara Shepard. Dupa cum ati vazut am si un concurs in desfasurare cu un exemplar din acasta carte (va rog sa participati cei interesati).

De pe Elefant.ro mi-am luat Legaminte de Ally Condie,

Iar de la Harmony Handmade mi-am luat cateva cosmetice. Desi nu sunt carti le-am primit tot prin posta si m-am gandit sa vi le arat si pe acestea.

 Arata foarte bine, sunt frumos ambalate, miros grozav si abia astept sa le folosesc, insa mi-a mila sa le desfac ambalajele, dar n-am ce face trebuie sa le deschid pana la urma. Am sa revin cu impresii peste vreo doua saptamani (daca va intereseaza).

7 thoughts on “La colet

  1. Legaminte este foarte frumoasa.
    Sunt curioasa..Ati mai folosit produse Harmony?Daca da,cum vi se par?Am aruncat o privire pe site si sunt tentata sa fac si eu o comanda.

Lasă un răspuns

