Concurs

Tot chinuindu-ma sa-mi aranjez biblioteca am ajuns la concluzia ca am cateva carti (intr-o stare foarte buna, practic noi) pe care vreau sa le daruiesc. Asa ca m-am gandit sa organizez un concurs.

Daca cartile va fac cu ochiul tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la acest post in care sa-mi spuneti cum va numiti si care este ultima carte citita.

Castigatorul(unul care va primi toate cartile) va fi ales prin tragere la sorti si il voi anunta aici pe blog, pe data de 9 februarie.

30 thoughts on “Concurs

Lasă un răspuns

