Jurnalul unei iubiri de Nicholas Sparks recenzie

Jurnalul unei iubiri

Autor: Nicholas Sparks

Titlu original: The Notebook

Traducerea: Madalina Gavrila

Editura: Rao

Nr. De pagini: 186

ISBN: 978-973-103-783-7

 

Coperta cartii:

 

Acest roman incearca sa ne demonstreze ca miracolele inca mai sint posibile, ca viata inca mai poate fi traita sub semnul iubirii.El este un maestru al cuvintelor si un mare iubitor de natura, iar ea – p pictorita celebra in stare sa vada frumusetea acolo unde altii nu o vad. Povestea lor tulburatoare ii va fermeca pe cei care s-au indragostit de stilul lui Nicholas Sparks.  

 

Atunci cand ai in mana un roman de Nicholas Sparks este imposibil sa nu te astepti la o poveste emotionanta de dragoste, iar “Jurnalul unei iubiri” nu face exceptie.

Acum ceva vreme am vazut  ecranizarea acestei carti si am fost atat de entuziasmata incat mi-am dorit sa fac rost de  roman si sa-l citesc. In cele din urma am reusit sa fac si acest lucru si nu am fost dezamagta, “Jurnalul unei iubiri” este o poveste de dragoste mununata ce te face sa visezi la acea iubire adevarata, miraculoasa ce dainuie peste ani.

Allie si Noah sunt doi oameni obisnuiti ce au avut norocul sa se intalneasca si sa se iubeasca asa cum viseaza fiecare dintre noi, iar iubirea lor a fost atat de puternica incat a rezistat in fata tuturor obstacolelor.

Ceea ce-mi place la romanele lui Nicholas Sparks este modul in care reuseste sa faca lucrurile simple, oamenii obisnuiti sa straluceasca. Autorul stie sa dea valoare sentimentelor si emotiilor incat fiecare cititor sa pretuiasaca valorile fundamentale – familia, iubirea aproapelui. Caci ce este mai minunat in existenta noastra decat prima iubire, primul sarut, parintii, fratii, sotul/sotia, copiii.

Mi-a placut acest roman, mi-a uns sufletul asa cum a facut-o fiecare carte scrisa de Sparks pe care am citit-o pana in prezent.

Recomand cu caldura aceasta carte si oricare alta scrisa de acest autor tuturor celor ce poarta in sufletele lor o farama de romantism.

5 thoughts on “Jurnalul unei iubiri de Nicholas Sparks recenzie

Lasă un răspuns

