Mai multe ganduri intr-un singur post

Acesta este primul post al anului si cred ca cel mai frumos lucru pe care as putea sa-l fac ar fi sa va doresc un an nou mult mai bun decat cel ce a trecut. Nu prea ma pricep la urari asa ca o sa trec peste asta, stiti voi mai bine ce va doriti…

In alta ordine de idei eu am o carte inca nerevendicata, este vorba despre Amintirile Vraciului de J.Delaney, care are un nou castigator – Doria 10 (Tarta Dorina Mariana) pe care o rog sa-mi trimita datele(adresa, numar de telefon si numele complet) pe mail la ladypentesylea@yahoo.com. Sper ca de data asta sa fie cu noroc.

In ceea ce priveste continutul blogului sper ca voi putea sa-l revigorez cat de curand. Asa cu forte proaspete ca de inceput de an, pentru ca ultimele doua luni ale anului mi-au adus multe necazuri (cred ca s-a si simtit pe blog ca l-am cam neglijat putin). Imi pare rau pentru asta si-mi cer scuze, iar in zilele ce urmeaza voi veni cu recenzii la ultimele carti citite.

 

 

 

5 thoughts on “Mai multe ganduri intr-un singur post

  1. Buna ziua,

    Ieri mi-a sosit cartea la posta, dar am fost plecata din localitae si numai astazi am ridicat-o.
    Va multumesc! E asa draguta!
    O sa am o lectura foarte frumoasa!

  2. Amintirile Vraciului…o am si eu desi inca n-am citit-o. dar am citit primele trei volume din serie si mi-au placut.

Lasă un răspuns

