Rezultate concurs de Craciun

Iata si castigatorii concursului de Craciun:

Paranormal de K. White – Adelina Neiconi

Pe jumatate moarta de K.Harrison – Ciocarlan Andreea

Amintirile Vraciului de J.Delaney – Mester Razvan Alex

Castigatorii sunt rugati sa-mi trimita de urgenta datele ( adresa postala, numele complet si numarul de telefon) pentru a le putea expedia premiul cat mai curand, pe adresa de mail: ladypentesylea@yahoo.com.  Daca in termen de 48 de ore nu primesc nici un raspuns de confirmare din partea castigatorului/lor, atunci voi fi nevoita sa fac o noua extragere. Va multumesc pentru intelegere.

7 gânduri despre „Rezultate concurs de Craciun

  1. Chiar ma intrebam ce s-a mai intamplat cu blogul tau.Stiam ca te-ai mutat pe domeniu propriu,dar azi cand am incercat sa intru pe site mi-a dat ca este un site suspendat.Am dat de noul tau blog(pe care l-am si adaugat la blogroll) intamplator si chiar ma bucur ca l-am gasit.Imi place aspectul lui si ,binteles,si continutul.Felicitari pentru tot ce faci!

Lasă un răspuns

