Anunt !

Update: Mda, iata ca aleg un al treilea castigator pentru aceasta carte. Noua norocoasa este Roxana Turcitu, pe care o rog sa-mi trimita repejor datele pe mail la  (ladypentesylea@yahoo.com). Roxana ai la dispozitie 48 de ore sa-mi trimiti adresa si nr. de telefon.

Oana Ivanus este rugata sa-mi trimita datele pe adresa de mail ladypentesylea@yahoo.com pana maine dimineata la ora 10 pentru a-i putea expedia premiul ( volumul Revelatii de M.De La Cruz). In situatia in care nu primesc aceste informatii voi desemna un alt castigator din cei care au participat la acest concurs.

Nota:

Va rog sa fiti foarte atenti si sa verificati daca ati castigat sau nu in situatia in care va inscrieti la concursuri pentru ca altfel riscati sa va pierdeti premiile.

8 thoughts on “Anunt !

  1. Of, eu de-abia azi am gasit e-mail-ul de la tine. Ideea este ca am verificat dupa concurs, am vazut ca nu am castigat, asa ca nu ma asteptam la o asemenea surpriza.

Lasă un răspuns

