Ratacire de Lauren Kate recenzie

Editura : Litera

Nr. De pagini: 320

ISBN: 978-606-600-165-6

 

Dragostea nu moare!

Iadul pe pământ… cam asta înseamnă pentru Lucinda Price să fie departe de iubitul ei Daniel. Le-a luat o veșnicie să se regăsească, dar acum el trebuie să o abandoneze din nou, tocmai pentru a o proteja.

La Shoreline, o școală privată exclusivistă de pe coasta de nord a Californiei, Luce are parte de experiențe inedite, dar se află de fapt, în mijlocul unui război în care sunt implicate toate forțele  răului. Într-un decor cu totul nou, dar la fel de periculos, ea învață să folosească umbrele ca fereastră către viețile anterioare și descoperă cu ajutorul lor că Daniel nu i-a dezvăluit adevărul întreg. Îi ascunde ceva- ceva extrem de periculos.

E oare posibil ca Daniel s-o fi mințit? E oare posibil ca destinul ei să fie, de fapt, cu totul altul? Câte vieți trebuie să trăiești pentru a găsi pe cineva pentru care merită să mori?

In acest al doilea volum din serie povestea de dragoste dintre Luce si Daniel continua. Intr-un loc diferit, o noua scoala (speciala) unde poate fi ferita de primejdii Luce traieste printre oameni, ingeri, demoni si nephilim, creaturi ce-i pot asigura protectia de care avea nevoie.

Desi moartea o pandeste constant la fiecare pas, iar cei ce-o vor pierduta pandesc din umbra fiecare moment prielnic, Lucinda reuseste totusi sa se bucure de noii ei prieteni, de iubirea vietii sale (chiar daca este mai putin prezenta langa ea in aceste momente) si chiar sa faca noi descoperiri cu privire la trecutul ei alaturi de Daniel si nu numai.

Imi vine greu sa scriu despre acest volum, pentru ca din punctual meu de vedere a fost mult mai slab decat cel dintai si am fost foarte dezamagita. Imi pusesem mari sperante in acest volum si am avut neplacuta surpriza sa descopar o carte  mult mai slaba in materie de continut. Desi o sa sune dur cuvantul cu care pot caracteriza acest volum este – sec. Pentru mine a fost o lectura plictisitoare, seaca, lipsita de elemente atractive. Abia in ultimele doua capitole actiunea s-a precipitat. Sincer  sunt atat de dezamagita incat nu mai consider ca merita efortul sa investesc financiar in urmatoarele volume.

Este probabil ca alti cititori sa aiba o cu totul alta parere, insa eu tin sa subliniez ca aceasta este opinia mea cu privire la acest volum si nu vreau ca aceasta sa dea nastere unor discutii neplacute.

5 gânduri despre „Ratacire de Lauren Kate recenzie

  1. Bine zis ca e probabil ca alti cititori sa aiba o cu totul alta parere. Eu sunt aia :). Mie mi-au placut foarte mult ambele volume, indeajuns de mult incat sa le pun pe locul 2 in topul cartilor mele preferate si astept cu nerabdare volumul urmator (cruda asteptare, ma intreb cat va dura..)

Lasă un răspuns

