Carti ecranizate

Speak

by Laurie Halse Anderson

 „When Melinda Sordino’s friends discover she called the police to quiet a party, they ostracize her, turning her into an outcast – even among kids she barely knows. But even worse than the harsh conformity of high-school cliques is a secret that you have to hide.”

Sursa Goodreads

si Filmul…

Tacerea (2004)

Regia: Jessica Sharzer

Cu; Kristen Stewart, Hallee Hirsh

Gen: Drama

Durata: 89 min

Sinopsis:

Melinda Sordino(Kristen Stewart) este o adolescenta traumatizata din cauza unui baiat care a violat-o la petrecerea prietenei ei cele mai bune, Rachele Bruin(Hallee Hirsh), fiind complet traumatizata a sunat la politie si Rachel a considerat-o tradatoare astfel rupand orice legatura cu ea. Tanara Melinda a intrat la liceu, iar fosta ei prietena cea mai buna se imprietenise foarte mult cu Andy Evans (Eric Lively)care abuzase de ea la acea petrecere, Melinda nu are nici un prieten si incearca sa se schimbe, in final ii spune lui Rachel despre viol de teama sa nu pateasca si ea la fel. 

TRAILER

Sursa Cinemax

 

3 thoughts on “Carti ecranizate

  1. M-am uitat de 3 ori sa vad daca e Kristen S.
    Prima oara am vazut-o, apoi am avut impresia ca e altcineva…apoi m-am uitat iar…
    Nu stiu de ce ma atrge filmul. Il downloadez chiar acum:X

    `miku

  2. Am vazut filmul, are o poveste impresionanta iar Kristen Stewart si-a jucat foarte bine rolul. De carte am aflat imediat dupa vizionarea filmului si am tot cautat-o fara succes, pana acum vreo 3 saptamani cand am gasit-o in format electronic. Abia astept sa o citesc sa vad daca exista diferente mari intre film si carte.

Lasă un răspuns

