Concurs All

Astazi scot la concurs un exemplar din Taramul Invizibil – Oksa Pollock de A.Plichota & C.Wolf, carte ce a aparut la editura All. Daca va doriti aceasta carte tot ceea ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu in care sa-mi spuneti care este basmul vostru preferat din copilarie.

Concursul se va incheia pe data de 27 octombrie, iar castigatorul va fi ales prin tragere la sorti.

15 gânduri despre „Concurs All

  1. Chiar ma gandeam zilele trecute sa scriu un post pe blogul meu despre balsmele copilariei si cum cu timpul ne dezlipim de ele, si chiar de nu ne dam seama, ele raman intr-un sertaras bine intiparit in mintea si in inima noastra.
    Mie mi-au placut mult basmele lui Petre Ispirescu, stiu ca le citeam si reciteam de zeci de ori, pentru ca seara imi placea sa adorm cu amintiri vesele in minte.
    Un basm care si-a pus amprenta in mod special asupra mea este „Sarea in bucate”.
    Imi vine sa rad cand ma gandesc cat de tare imi placea; de fapt, inca imi place.

    Nu m-am mai gandit de mult la basme, dar adevarul e ca fiecare are cate ceva magic in el. Basmele sunt…un fel de reintoarcere la origini.

    `miku

  2. Hmm:-?Basmul meu preferat?Pot sa spun ca am mai multe,insa..daca ar fi sa aleg unul este Fata babei și fata moșneagului de Ion Creangă ,deoarece ne arata ca tot modestia ne ajuta mai mult in viata si viata traita decent 🙂 .

  3. Nu stiu cati isi amintesc Povesti Nemuritoare aparute la ed. Ion Creanga si publicata in peste 20 de volume. Acolo pot sa spun ca am descoprit lumea basmelor si povestilor a Fratilor Grimm, a lui Hans Christian Andersen sau Charles Perrault
    cu diverse personaje dar unul a iesit in evidenta pentru mine desi nu face parte din categoria basmului : Nastratin Hogea. Povestile lui Nastratin Hogea sunt amuzante dar sunt si pline de invataminte.

  4. Basmul meu preferat ? Mmm….e greu ! Aveam multe , Dar cred ca cel mai mult mia placut basmul Cenusaresei . Da . asta a fost preferatul meu 😀

  5. basmul pe care l-am iubit in copilarie si l-am citit cuvant cu cuvant a fost: alba-ca-zapada de fratii grimm….am iubit acest basm

  6. Ridichia uriasa(poveste populara), fiindca eram foarte mica ca am auzit povestea si am vazut imaginile din acea carte, care inca mi-au ramas intiparite in minte

  7. asta e o intrebare care-mi place in mod special, pentru ca basmul este una din speciile literare pe care le-am iubit foarte mult, de aceea mi-ar fi foarte greu sa ma opresc la un singur titlu. in copilarie, am iubit basmul „muc cel mic”, de wilhelm hauff, pe care l-am ascultat la pick-up (asta era in vremuri de mult apuse :D), de stiam toate replicile pe de rost; apoi mi-au placut basmele culese de petre ispirescu, dintre ele placandu-mi „cele douasprezece fete de imparat si palatul cel fermecat”, apoi de la creanga m-a impresionat „povestea porcului”, iar de la ioan slavici, „florita din codru”. cand am mai crescut, am fost innebunita dupa cartea cu prichindei a lui nikolai nosov: „aventurile lui habarnam si ale prietenilor sai” (asta cred ca nu prea intra la categoria basm, dar trebuia s-o amintesc :D) si dupa basmul lui eminescu „fat-frumos din lacrima”. de la fratii grimm, cel mai mult mi-a placut „cenusareasa”, iar de la andersen, „lebedele”. inca mai apreciez insa „povestea lui harap-alb” a lui ion creanga 😀

  8. Basmul meu preferat e o poveste germana numita Stapana ploii.Insa mi-au mai placut si Bradul de Andersen, Frumoasa din padurea adormita si Motanul incaltat. Nu stiu de ce dar niciodata nu mi-a placut prea mult Alba-ca-Zapada…

  9. Mie mi-a placut Povestea Porcului. Mi-a lasat mereu o senzatie puternica, avea parca un „nu stiu ce”, greu de definit. Mai tarziu am presupus ca trebuie sa fi fost vorba de lupta pentru ceea ce iti doresti, de puterea de a trece peste greutati, etc.

  10. Degetica de Hans Christian Andersen. Aveam o caseta audio cu aceasta poveste, am ascultat-o de nenumarate ori pe cand eram mica si chiar daca ajunsesem sa o stiu pe de rost nu ma plictiseam deloc de ea.

  11. pe mine m-a impresionat in mod deosebit povestea lui Hansel si Gretel, dar in general basmele fratilor Grimm imi faceau mare placere. Aveam o carte foarte groasa doar cu povestile lor si mama imi citea in fiecare seara cate una. Ce amintiri…..

  12. Basmul meu preferat??Ei bine nu pot sa zic cu adevarat care este basmul meu preferat deoarece am mult prea multe….Imi aduc aminte cum o stresam pe buni sa imi citeasca cate un basm inainte sa dorm si eu ma puneam ca si cum as fi fost personajul principal….adica Frumoasa din padure adormita

Lasă un răspuns

