Cele noua vieti ale lui Chloe King: Caderea de Liz Braswell recenzie&concurs

 

Titlu original: The Nine Lives Of Chloe King: The Fallen

Traducerea: Adrian Deliu

Editura:Leda

ISBN: 978-973-102-394-6;978-973-102-395-3

An aparitie ro:2011

Nr. de pg: 286

Chloe King este o adolescenta obisnuita – merge la scoala, are doi buni prieteni inca din copilarie, o slujba cu jumatate de norma si o mama „enervanta”. Totul pare cat se poate de firesc pana in ziua in care implineste 16 ani. In acea zi are un accident, iar acesta in mod normal ar fi trebuit sa-i fie fatal, insa printr-un miracol, supravietuiesta. Apoi incep si problemele – ceva nou se intampla cu organismul ei – simturile i se ascut, devine mult mai puternica si agila, in plus in viata ei intra vreo doi baieti, chiar trei…si lucrurile se tot complica; mama devine tot mai enervanta, prietenii mai distanti, iar ca si cum nu ar fi fost suficient, cineva o ameninta cu moartea.

Lucru cert, sa fi Chloe King nu e tocmai usor…

Dupa cum probabil ati aflat acest volum este primul dintr-o trilogie ce o are in centrul ei pe adolescenta Chloe King si aventurile ei prin noua ei viata  de felina.

Ideea cartii are la baza cateva elemente din mitologia egipteana – luncru nou pentru cititorii de fantasy din Romania- transpusa intr-o poveste moderna. In acest prim volum nu pot sa spun ca aflam prea multe. Mai precis facem cunostinta cu personajele, ne familiarizam cu ele, cunoastem viata lui Chloe si trecem o data cu ea prin procesul transformarii ei dintr-un copil normal, intr-unul supranatural.

Actiunea merge destul de lent, insa se precipita spre final astfel ca atunci cand dai ultima fila nu poti sa nu-ti doresti sa citesti si urmatorul volum.

Cartea este frumos scrisa, cu un limbaj accesibil, nu este o scriere profunda, cu mesaje ascunse, pur si simplu este o carte de divertisment. O lectura placuta, iar singurul inconvenient este ca nu aflii prea multe din acest volum.

Daca va doriti un exemplar din aceasta carte, puteti castiga unul lasand un comentariu la aceasta postare, pana pe data de 27 octombrie.

27 thoughts on “Cele noua vieti ale lui Chloe King: Caderea de Liz Braswell recenzie&concurs

  1. Am si eu cartea, desi nu am citit-o inca, asa ca nu ma inscrie in concurs. Dar mama a citit-o si are cam aeeasi parere despre ea: e draguta, dar abia la sfarsit intre in actiune. Deci trebuie sa asteptam volumul 2 🙂

  2. Superba recenzia . Cartea asta mi-a placut inca de cand am vazut-o pt prima data . Si mi-o doresc mult , mult , mult de tot !Deci mi-ar placea mult daca as castiga-o .

  3. Imi place ideea povestii, e noua. De fapt, ceea ce ma atrage in primul rand este ideea aceea egipteana despre care ai spus.
    Sunt multe carti, de fapt, serii, ale caror prime volume sunt un fel de…nu stiu, prefata [?] pentru urmatoarele. Un fel de „ce va fi”.
    Dar imi place coperta:D.

    `miku

  4. Despre serial pot sa spun ca imi pare rau ca sa terminat dupa primul sezon. Review-ul prezentat ne introduce cu adevarat in atmosfera cartii.Cat despre tema egipteana nu este ceva original. Originala este misterul in care este invaluit tatal adoptiv al lui Chloe. Imi doresc sa citesc si ce va aparea in continuare.Mi-ar place sa castig acest volum.

  5. Ca de obicei, mi-ar placea sa citesc cartea, daca tot am vazut serialul. E adevarat ca e cam frustrant sa nu se intample mai nimic in peste 200 de pagini :D, dar daca macar atmosfera si scriitura sunt bune, atunci merita efortul. La urma urmei, trebuie sa stim la ce sa ne asteptam de la personaj si sa-i intelegem mai bine actiunile si alegerile atunci cand chiar se va inampla ceva :). Mi se pare relevanta recenzia si vreau sa-mi creez propria imagine despre lumea lui chloe king. Deci particip si eu la concurs :).

  6. Imi doresc si eu aceasta carte, mai ales pentru miturile egiptene care mereu m-au atras. Si fiindca ideea de femeie-felina m-a dus mereu cu gandul la femeia fatala, desi poate aici nu e cazul. In orice caz, felicitari pentru rezenzie >:D<

  7. Mi-a placut serialul, sper ca si cartea sa fie la fel de interesanta. Mi-a placut recenzia, desi m-ai bagat putin in ceata spunand ca nu are parte de prea multa actiune. Oricum, ideea romanului e originala, deci cred ca merita ^_^

  8. Imi place cartea, coperta, si cred ca si continutul este pe masura, mai ales dupa descrierea ta, abia astept sa o citesc, insa numai daca imi dai u sansa asta. Acum vad ca exista si un serial, insa mi-ar placea sa citesc intai cartea si apoi sa vad si filmul. Pupicei

  9. Ca intotdeauna , Andreea , recenziile tale te fac sa-ti doresti cartea aia tot mai mult! Am vazut si serialul …pacat ca nu o sa mearga mai departe cu sez 2 .
    Felicitari !

  10. dupa o lunga absenta ma bucur sa te gasesc la casa noua 🙂 si de asemenea sa vad cate carti noi au aparut in lipsa mea. Cartea de fata promite mult, mi-ar placea sa am ocazia sa o citesc.

  11. Salut! Am urmarit serialul cu acelasi nume si mi-a parut foarte, foarte rau cand am aflat ca a fost anulat. 😦 Era un serial pe cinste si promitea din ce in ce mai multe si fiind un serial care prezinta personaje cu puteri supranaturale mi-a atras si mai mult atentia. Din cate am auzit, cartea care sta la baza serialului e si mai superba si, sa fiu sincer, chiar vreau sa o castig. Nu numai pentru ca mi-a placut serialul dar si pentru ca aceste carti imi ofera clipe de destindere si de relaxare iar cartea de fata ar fi un cadou perfect. Multumesc ca ati facut posibil acest concurs minunat si fie ca cel mai bun sa castige. 🙂 SUCCES!

Lasă un răspuns

