La colet

Uite ca a venit si ziua de vineri sa va arat ce carti noi si-au mai facut loc in biblioteca mea (si nu numai).

Luni am primit un colet de la editura Leda, cu cele mai noi titluri si in dublu exemplar. Este vorba despre Eve de Anna Carey si despre Cele noua vieti ale lui Chloe King – Caderea de Liz Braswell.

Iar astazi mi-am luat revista Click pentru femei, impreuna cu volumul Parcul Mansfield de Jane Austen.

Nota:

Dupa cum cred ca ati observat am doua exemplare in plus din Eve si unul din Caderea, deci cat de curand…CONCURSURI.

14 thoughts on “La colet

  1. Eu imi doresc din suflet cartea Caderea . Chiar m-a impresionat de prima data de cand am vasut-o . Sa nu mai spun de poveste …care m-a captivat cmplet , inca de la inceput . O vreau cu orice pret ! 😀

  2. Sa stii Miku , ca amandoua suntem cam la fel . Nu prea avem noroc ! ;D Mai ales daca e cu tragere la sorti .
    Norocul ti-l faci cu mana ta ! 😀 Pwpici

Lasă un răspuns

