Coperti frumoase(3)

Nu stiu sigur daca este frumoasa coperta aceasta, insa mie-mi place. Asta cred ca-i din cauza  pasiunii mele pentru moda goth. Poate va place si voua…sau poate nu.

7 gânduri despre „Coperti frumoase(3)

  1. Coperta e mai mult decat frumoasa. Si eu spun foarte rar asta, pentru ca majoritatea copertilor mi se par indiferente; nici prea draguta dar nici urate…
    Atat Damnare cat si Ratacire sunt in topul cartilor cu cele mai frumoase coperti din biblioteca mea.

Lasă un răspuns

