>Vintage Love 1

>

Nu exista o definitie precisa a acestui termen, totusi nu gresim daca afirmam ca orice piesa vestimentara, accesoriu sau obiect de decoratiune ce apartine perioadei 1920 – 1970 este vintage.

De ce am asociat termenul acesta cu”Love„? Nu stiu, poate pentru ca s-au scris povesti frumoase de dragoste ce au drept cadru aceasta perioada. Tocmai de aceea tin sa mentionez si eu in aceasta rubrica cateva. Pentru inceput m-am oprit la…

Trandafiri

 de Leila Meacham

Editura: Litera

Copertă: cartonată

Număr pagini: 528

Data apariţie: ianuarie 2011

Pret: 44,90 lei

Descrierea cartii:

 La începutul secolului XX, într-o vreme în care onoarea şi sacrificiul sunt încă principii călăuzitoare, micuţul oraş Howbutker, din zona estică a Texasului, este guvernat de două familii cu origini străvechi: Toliver, stăpâna celei mai mari plantaţii de bumbac din zonă, şi Warwick, care are în proprietate hectare întregi de păduri cu lemn pentru cherestea.

Copiii celor două familii, frumoasa şi încăpăţânata Mary Toliver, şi delicatul, dar puternicul Percy Warwick, sunt eroii unei poveşti de dragoste dramatice. Percy o iubeşte pe Mary de când se ştie şi îşi doreşte cu ardoare să o ia în căsătorie, dar în inima lui Mary nimic nu este mai presus decât plantaţia de bumbac lăsată moştenire de tatăl ei. Atracţia dintre ei este însă de neevitat, iar consecinţele despărţirii lor se resimt de-a lungul anilor, dând naştere unui şir nesfârşit de minciuni, dezamăgiri, secrete şi tragedii. O saga ce se întinde pe mai multe generaţii (1914-1985), o iubire dincolo de limite şi un blestem al pământului care umbreşte dintotdeauna destinul familiei Toliver.

Leila Meacham oferă cititorilor un splendid buchet de sentimente de familie, în care se împletesc pasiunea, răzbunarea şi o mulţime de “ce-ar fi fost dacă”.

„O saga minunată şi captivantă, cu ecouri din Pe aripile vântului.” – Publishers Weekly

„O poveste amplă, romantică şi tipic americană, la fel ca Texasul însuşi.” – Booklist

„La aproape treizeci de ani de la perioada de glorie a romanelor-fluviu… debutul lui Meacham le-ar putea aduce din nou în prim-plan. Amatorii genului vor devora acest năucitor roman despre pasiune şi răzbunare.” – Library Journal

Romanul a fost publicat pana in prezent în 11 ţări.

22 de gânduri despre „>Vintage Love 1

  1. >Sufar de nostalgia a ceea ce transmite acea perioada….imi da impresia ca pe atunci sentimentele erau mai sincere, iubirea mai pura, pasiunea mai puternica …. s-ar putea sa ma insel si sa fiu doar eu o visatoare… oricum fiecare perioada are farmecul ei… dar mie tot imi place sa ma uit la pozele alb-negru ale bunicilor, cum se priveau de parca erau doar ei doi pe lume.

  2. >Idea mea a fost sa scot in evidenta aerul nostalgic, feminin, pur al unei povesti de iubire. Cava dincolo de cotidianul banal, cel ce ne umple existenta.

  3. >Mi-ar placea mult sa imi cumpar cartea "Trandafiri". Vad ca e comparata cu Pe aripile vantului ceea ce ma incanta 🙂

  4. >Dupa cum ai vazut, in cazul meu materialul tau a avut efectul scontat. Imaginile au, in general, un impact puternic, iar cele folosite de tine au fost perfect alese pentru ceea ce ai dorit sa evidentiezi.

  5. >Ooo..Love books!:D Genul acesta ma acapareaza total!Hmm..vad ca a aparut recent cartea si totusi n-am auzit de ea pana acum.

  6. >Ma bucur totusi ca nu te rezumi doar la cele noi, astfel incat sa mai cunoastem si noi diverse opere din trecut care sa ne atraga atentia.Multumim!:)

  7. >Ador coperta. Are acel aer care, dupa descriere, mi se pare ca se potriveste perfect cu povestea.Si mie imi place mult noua categorie :). Si ca ne prezinti si alte carti, indiferent ca sunt noi sau vechi, despre care nu vezi vorbindu-se pe toate blogurile.

  8. >faptul ca aici sunt prezentate carti clasice (mai vechi putin) si carti noi, dar altele decat cele care apar pe restul blogurilor, face ca acest blog sa fie altfel, in sensul bun al cuvantului.

  9. >Am inceput sa ma orientez si spre alte genuri si titluri de carti pentru ca mi se pare ca despre fantasy s-a spus si inca se spune destul si restul sunt putin neglijate. Nu ar trebui sa uitam ca o cultura generala buna se realizeaza printre altele si prin diversitatea lecturilor.

  10. >Da, asta asa e, dar , cel putin in cazul meu, sunt prea multe carti si prea putin timp (in timpul scolii ma refer, nu in vacane) asa ca citesc doar prioritatile, care in majoritatea cazurilor sunt din genul fantasy. Pur si simplu nu pot sa aleg sa imi cumpar un alt gen de carte cand stiu ca sunt altele fantasy pe care abia astept sa pun mana. Bine ca totusi exista biblioteca.

  11. Uitandu-ma la acest articol , mi-a venit o idee. Ai putea la fiecare recenzie sa pui si o poza de pe net care iti inspira o anumita scena din carte sau un personaj, de exemplu cum sunt cei doi de sus.

Lasă un răspuns

